کد خبر: ۵۱۹۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
رئیس شورای شهر شیراز:

بلندی های اطراف شیراز به شهرداری واگذار شود/ مشکلات جذب سرمایه‌گذار پشت درهای بسته گفته شود

اینکه مرتب در رسانه ها اعلام کنیم شرایط برای سرمایه گذاری در شهر ما فراهم نیست به مصلحت شهر نیست.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه،‌ رئیس شورای شهر شیراز گفت: اینکه گفته می شود در شیراز شرایط برای سرمایه گذاری فراهم نشده درست نیست، باتوجه به اینکه کمک به سرمایه گذاری ایجاد اشتغال در شیراز را به همراه دارد. ما قطعا از سرمایه گذاری حمایت می کنیم.

غلام مهدی حقدل در صحن علنی شورای شهر شیراز افزود: ما برای مطلوب شدن وضعیت اقتصادی شهر و شهرداری جز رفتن به سمت جذب سرمایه گذار راه دیگری نداریم. اینکه مرتب در رسانه ها اعلام کنیم شرایط برای سرمایه گذاری در شهر ما فراهم نیست به مصلحت شهر نیست. به جای این حرف و حدیث ها باید سعی کنیم ناهمواری ها را رفع کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید شهرداری را در این مسیر حمایت کنیم، یادآور شد: البته باید برای جذب سرمایه گذاران واقعی شهرداری را حمایت کنیم. ما فقط از سرمایه گذاری حمایت می کنیم که رانت نخواهد وتنها به فکر توسعه و کار باشد.

حقدل ادامه داد: گسترش گردشگری شهر شیراز از جمله مباحثی است که نیاز به حضور و جذب سرمایه گذار دارد و در این راه اگر با واگذاری بلندی های اطراف شیراز به شهرداری موافقت شود زیر ساخت جذب سرمایه گذار فراهم می شود.

رئیس شورای شهر شیراز افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که سرمایه گذاری یکی از تکالیف اصلی شهرداری شود. اگر هم مشکلی در مسیر جذب سرمایه گذار وجود دارد بهتر است پشت درهای بسته گفته شود تا دل سرمایه گذار خالی نشود
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
0
آخه شما تو زمين صاف چه گلي به سر مردم زديد كه ميخايد منظره بكر ارتفاعات رو تخريب كنيد؟ كمي هم به فكر محيط زيست به عنوان سرمايه نسل بعد باش آقاي رئيس شوراء...
سعید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
0
امیدوارم منظور از سرمایه گذاری شما ساخت باغشهرها که ویرانگر منابع آب زیر زمینی دشت شیراز و غرب زدگی شدید در معماری ویلاها هست نباشد !
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
1
سرمایه گذاری از نظر شهرداری و شورا یعنی ساختن مجتمع تجاری و یا پارک و فضاهای تفریحی مثل پارک ابی! دریغ از یه کار تولیدی!
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲
0
پرده اول : زمینهای مرغوب و ارتفاعات اطراف شهر را برای جنگل کاری به شهرداری واگذار کنید .
پرده دوم : چند شرکت برای انجام برخی پروژه های شهری بجای پول از شهرداری زمین می خواهند آن هم در ارتفاعات یاد شده
پرده سوم : جنگل های رنگارنگ در ارتفاعات کاشته شده اند البته از نوع بتونی