کد خبر: ۵۲۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ یک‌شنبه 4 بهمن

گورخر نماد جانوری استان فارس شد!

سازمان محیط زیست کشور برای حفاظت از گونه‌های جانوری بومی استان‌های مختلف کشور٬ نمادهای جانوری استان‌ها را معرفی می‌کند.

به گزارش شیرازه؛ «مسائل فرهنگی را نباید با راهکارهای انتظامی حل کرد»؛ این را «افسانه» از میان سخنان وزیر اطلاعات در فارس برگزیده است. علوی گفته که وزارت اطلاعات را وسیله تضعیف یا تقویت جناح‌ها قرار نمی‌دهیم.

«خبر جنوب» اما پس از گزارش دیروز شیرازه در خصوص پتروشیمی جهرم، امروز گزارشی از وضعیت پتروشیمی‌های مصوب شده در دولت احمدی‌نژاد منتشر کرده است. این روزنامه نوشته است که «پتروشیمی فیروزآباد، جهرم، داراب و فسا در این چند سال هر کدام از پروژه‌ها 12 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، یعنی به طور میانگین سالی 2 درصد! آن‌چه شواهد نشان می‌دهد حاکی از این است که در این شش سال مردم فارس 15 میلیارد تومان خرج خرید سهام پتروشیمی‌های مذکور کرده‌اند و این در حالی است که جز فنس‌کشی و خرید ماشین آلات هیچ اقدام دیگری برای این پروژه‌ها نشده است». «گورخر، نماد جانوری فارس»؛ این خبر را خبرجنوب منتشر کرده و گفته که سازمان محیط زیست کشور این نمادسازی را برای حفاظت از گونه‌های جانوری بومی استان‌های مختلف کشور انجام می‌دهد.

«آمادگی ناوگان حمل و نقل فارس برای جابجایی 1.5 میلیون مسافر در نوروز» را «عصر مردم» به نقل از خواست‌خدایی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان فارس در صفحه اول خود تیتر کرده است. این روزنامه در جنشواره موسیقی فجر شیراز هم روزنامه برتر شناخته شده است که شیرازه به آن تبریک می‌گوید.

اما «نیم‌نگاه» ترجیح داده است تا تخریب منقل‌خانه‌ها را تیتر یک کرده است. مهدی آماده سردبیر این روزنامه در مطلبی با عنوان «راهکاری جهت حمایت از توسعه روند جذب سرمایه‌گذار در فارس» به ضرورت ایجاد یک کارگروه از کارمندان مختلف برای بهبود وضعیت جذب سرمایه‌گذاران و تسهیل فرایند‌های اداری اشاره کرده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
sara
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
0
افرین به این انتخاب شایسته امیدوار این گونه زیبا ودوست داشتنی هیچ وقت درخطر انقراض نباشد