کد خبر: ۵۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۲

نام و ساعت پخش سریال‌های نوروزی تلویزیون اعلام شد

شبکه چهار سیما با سریال خارجی به استقبال نوروز می رود و شبکه قرآن و معارف سیما هم دو مجموعه گوهر جان و مثل من، مثل تو را روانه آنتن می‌کند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علی بخشی‌زاده مدیر شبکه دو سیما و مسئول پروژه نوروزی تلویزیون در سال ۹۳ درباره سریال‌های نوروز ۹۳ گفت: امسال پخش ویژه برنامه‌های نوروزی از ۲۷ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه روایت دوم تاریخ شهادت حضرت فاطمه(س) مصادف با ۱۵ فروردین ماه است، شبکه‌های تلویزیونی موظف هستند تا روز ۱۳ فروردین ماه پخش سریال‌های خود را به پایان برسانند. 

بخشی‌زاده تصریح کرد: امسال شبکه یک سیما سریال‌های پایتخت ۳ و طنز هله هوله را در نظر گرفته که پایتخت هر شب ساعت ۲۲:۱۵ به روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز در ۲ نوبت ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد و ۱۵ روز بعد پخش می شود. شبکه دو سیما نیز مجموعه خوب، بد، زشت را تدارک دیده و دو مجموعه قند و پند و کلاه قرمزی هم از این شبکه پخش می‌شوند. خوب‌، بد، زشت هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود و در دو باکس ۲ بامداد و ۱۴ روز بعد تکرار می‌شود.

وی افزود: مجموعه‌های روزهای بد در و طنز آیتمی کرکره نیز مجموعه‌های شبکه سه سیما هستد که روزهای بد در، ساعت ۲۰:۴۵ روانه آنتن می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۴ و ۱۶ روز بعد است.  شبکه تهران نیز ما فرشته نیستیم را برای نوروز ۹۳ تدارک دیده است که ساعت ۲۳:۱۵ با تکرار ساعت ۱۹ روز بعد پخش می‌شود. 

بخشی‌زاده گفت: شبکه چهار سیما با سریال خارجی به استقبال نوروز می رود و شبکه قرآن و معارف سیما هم دو مجموعه گوهر جان و مثل من، مثل تو را روانه آنتن می‌کند.

همچنین شبکه تماشا نیز در ایام نوروز سریال پایتخت ۳ را تکرار می‌کند و مجموعه‌های معلم، آب پریا، زورو، مسافران، شام و آوای باران را هم به روی آنتن می‌برد.


نظرات بینندگان