کد خبر: ۵۲۳۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
خطیب جمعه خرامه:

امام جمعه خرامه: اگر فرماندهی انتظامی منسجمی در خرامه بود این دو جوان شهید نمی‌شدند

فروشندگان مواد مخدر آبروی خانواده ها را می برند و ما نفرت خود را از این افراد اعلام می کنیم چرا که دست فروشندگان مواد مخدر هم به خون شهدای درگیری آلوده است.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت 2 مامور نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این شهادت را به مقام معظم رهبری، مردم خرامه و همکاران این دو شهید در نیروی انتظامی تسلیت می گوییم، مردم خرامه در این غم شریکند.

وی ضمن تشکر از نیروی انتظامی فارس، کلانتری خرامه و شورای تامین گفت: ما باید هم پیمان شویم که خون شهید هدر نرود.

حجت الاسلام صباحی خطاب به مردم توصیه کرد: فروشندگان مواد مخدر آبروی خانواده‌ها را می‌برند و ما نفرت خود را از این افراد اعلام می کنیم چرا که دست خرده فروشان مواد مخدر هم به خون شهدای درگیری آلوده است.

امام جمعه خرامه تاکید کرد: ما از مردم معزآباد جابری دو توقع داریم، اول اینکه محل شهادت را با نصب تابلو، نامگذاری کوچه به نام مبارک شهید و طومار نویسی حفظ کنند و دوم اینکه از عبور و مرور اشرار، قاچاقچیان و مواد فروشان در این روستا جلوگیری نمایند.

وی افزود: عشایر با غیرتند،  عشایر از منظر مقام معظم رهبری همچون یک لشکر آماده رزم هستند پس از شما توقع داریم که منطقه را از وجود مواد فروشان پاک کنید.

حجت الاسلام صباحی در پایان گفت: فرماندهی انتظامی استان، تکلیف ارتقاء کلانتری را زودتر مشخص کند، شاید اگر فرماندهی انتظامی منسجمی در این شهرستان وجود داشت این دو جوان شهید نمی شدند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
0
واقعا موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲
0
حاج اقا خودت رو ناراحت نکن همیشه همین جور هست باید چند نفری کشته بشن مساله رسانه ای بشه بعد اقایون بگن کی بود کی بود چطو شد چرا به ما نگفتید و . . .