کد خبر: ۵۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۲

وزیر بهداشت چشم پنج بیمار را در منطقه محروم «دهرم» عمل کرد + تصاویر

عمل های انجام شده توسط وزیر شامل عمل آب مروارید معمولی و حاد بود که یک عمل در شب جمعه و چهار عمل دیگر را صبح جمعه انجام داد.

به گزارش شيرازه به نقل از نخل بيدار وزیر بهداشت و سایر اعضای بنیاد خیریه نورآوران سلامت از صبح دیروز، نهم اسفند ماه، تا حدود ساعت 12 موفق شدند که بیش از 300 بیمار را تحت عمل جراحی آب مروارید و سایر بیماری های چشمی قرار دهند و همچنین بیش از 5 هزارنفر از اهالی محروم منطقه فراشبند نیز توسط چشم پزشکان بنیاد مورد معاینه قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش، دندان پزشکان بنیاد خیریه نورآوران سلامت نیز که به بخش دهرم فراشبند سفر کرده بودند بیش از یک هزار دانش آموز و بیمار را مورد معاینه دندان قرار دادند و و چشم پزشکان حدود 700 عینک را نیز پس از تشخیص به بیماران اهدا کردند.

بیش از 130 مورد نیز سایر اعمال باقی مانده در زمینه چشم پزشکی و دندان پزشکی، توسط متخصصان نیک اندیش در بنیاد خیریه نورآوران سلامت به اهالی محروم منطقه دهرم ارایه شد.

قابل ذکر است دکتر هاشمی وزیر بهداشت نیز با حضور در این بنیاد خیریه، چشم یک مرد و چهار زن به نام های کاکاجان مرادی، زهرا زارعی، قزل گل منصوری و خدیجه حسینی را شخصا تحت عمل جراحی قرار داد.

عمل های انجام شده توسط وزیر شامل عمل آب مروارید معمولی و حاد بود که یک عمل در شب جمعه و چهار عمل دیگر را صبح جمعه انجام داد.

شهر دهرم از توابع شهرستان فراشبند تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد و حدود 3 هزار نفر نیز جمعیت دارد که علاوه بر اهالی این منطقه، بیماران محروم از مناطق فیروزآباد، قیروکارزین و روستاهای اطراف هم برای دریافت خدمات درمانی رایگان چشم پزشکی و دندان پزشکی در نهم اسفندماه به این منطقه مراجعه نمودند.

بنياد خيريه نور آوران سلامت به همت متخصصان خير شكل گرفته است، اين بنياد با راه اندازي كلينيك‌ها و اتاق عمل سيار چشم پزشكي و دندان پزشكي سعي نموده تا عالي‌ترين خدمات چشم پزشكي و دندان پزشكي را در اقصي نقاط كشور به هموطنان محروم عرضه نمايد.

 

نظرات بینندگان