کد خبر: ۵۲۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۲

سفر قریب الوقوع رئیس مجلس به شیراز

بزرگترین کاروان راهیان نور در قالب 57 دستگاه اتوبوس از شیراز و حدود 40 دستگاه اتوبوس از سایر نقاط استان فارس، عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌شوند.
به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز از برگزاری یادواره 2830 شهید غواص استان فارس با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در شیراز خبر داد.

حمیدرضا گرامی، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: این یادواره به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات والفجر 8 در روز 22 اسفند برگزار می‌شود.

وی افزود: روز 15 اسفند و در راستای برگزاری یادواره‌ تخصصی شهدای غواص، پیش‌یادواره‌ شهدای غواص و آبی‌خاکی در منطقه‌ اروندکنار با سخنرانی فرمانده سپاه فجر استان فارس و دبیرکل اجلاسیه‌ سرداران و 14 هزار و 600 شهید فارس، در بزرگداشت شهدای عملیات والفجر 8 برگزار می‌شود.

گرامی اظهار کرد: 17 اسفند نیز یادواره‌ شهدای عملیات بدر با محوریت سردار شهید حاج محمود ستوده، در شیراز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه‌ی بقیه‌ا...(عج) شیراز در ادامه سخنان خود اظهار کرد: 2830 شهید غواص و آبی و خاکی در فارس شناسایی شده است که تاکنون از 760 خانواده آنان سرکشی به عمل آمده است.

وی گفت: دو یگان نظامی از فارس شامل لشکر 19 فجر و تیپ 33 المهدی(عج) در عملیات والفجر 8 نقش محوری ایفا کردند.

گرامی با بیان اینکه میانگین سنی رزمندگان در عملیات والفجر 8 بین 18 تا 19 سال بود، گفت: فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در آن عملیات یکی از طراحان و فرماندهان بوده است.

بزرگترین کاروان راهیان نور از شیراز اعزام می‌شوند

فرمانده سپاه ناحیه‌ی بقیه‌ا...(عج) شیراز همچنین عنوان کرد: فردا چهارشنبه، 14 اسفند بزرگترین کاروان راهیان نور در قالب 57 دستگاه اتوبوس از شیراز و حدود 40 دستگاه اتوبوس از سایر نقاط استان فارس، عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌شوند.

وی گفت: این کاروان را 19 دستگاه خودروی سبک همراهی خواهد کرد و 90 نفر از مدیران استان به همراه گروهی از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز با ناوگان هوایی، به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و در مجموع 2600 نفر در قالب این کاروان‌ها، راهی مناطق عملیاتی می‌شوند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲
0
امید آن داریم با آمدن ایشان پارلمان فارس ها 20 شود هم کیفی هم کمی تا 20، تا مانده 2 در خصوص فارس بزرگ و تعداد نمایندگان فعلی 18 تا ست 2تا سهم فارس در این دور کافی است یکی جنوب یکی هم شمال فارس
آقای دکتر فارس هرچند قابلیت آن را دارد لیکن اینبار این 2 را بدهید
جنوب ( قیر فراشبند و خنج
شمال ( ارسنجان ، پاسارگاد ، سرچهان و مشهد مرغاب )