کد خبر: ۵۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۲

بازار «شیطان» در شیراز ساماندهی می‌شود

مأموران انتظامي با كارهاي اطلاعاتي گسترده و هماهنگي مقام قضايي دو سارق را به نام هاي "م - ر" و "ص - ر"شناسايي و طي دو عمليات جداگانه دستگير كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از ساماندهي بازار شيطان و برخورد قاطع پليس با هنجارشكنان در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهادر اسماعيلي" با اعلام اين خبر گفت: در پي تشكيل بازارهاي هفتگي مشهور به بازار شيطان در چندين نقطه از شهر شيراز و ايجاد نارضايتي و سلب آرامش شهروندان، موضوع به صورت جدي در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وي ادامه داد: با هماهنگي هاي انجام شده مقرر شد شهرداري شيراز با تهيه سه قطعه زمين در نقاط مختلف شهر و با محصور كردن و تهيه امكانات زيست محيطي، بازارهاي هفتگي كه در ايام هفته در حاشيه خيابان ها و بعضي محلات تشكيل مي گردد را به محل هاي تعيين شده انتقال تا از نظر امنيتي و انتظامي قابل كنترل و نظارت باشد.

سرهنگ "اسماعيلي" افزود: افرادي كه قصد فعاليت در اينگونه بازارها را دارند بايد برگ فاکتور فروش یا خرید اموال به همراه داشته باشند.

وي گفت: پليس همواره به دنبال آسايش و تامين امنيت شهروندان مي باشد و با كساني كه بخواهند به هر شكلي در جامعه بي نظمي به وجود بياورند برخورد قاطع خواهد كرد.

باند سارقان تلمبه خانه ها در مرودشت متلاشی شد
با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس باند سارقان تلمبه خانه ها در آن شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

سرهنگ "علی شیبانیان" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی سرقت های متعدد از تلمبه خانه های سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مراقبت های ویژه و بررسی های محلی و میدانی موفق شدند پنج نفر از سارقان را شناسایی و دستگير كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، چهار فقره سرقت تلمبه خانه از سارقان کشف و يك نفر خريدار اموال نيز شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ "شیبانیان" در پایان با اشاره به این که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی شد، از کشاورزان  و صاحبان تلمبه خانه هادرخواست كرد: برای جلوگیری از سرقت، اماکن خود را  با تجهیزات حفاظتی نظیر: قفل کتابی، گماردن نگهبان، بازدید های مکرر از تلمبه خانه ها به خصوص شب ها و... مجهز نمایند.

دستگيري سارقان كابل برق و اماكن خصوصي در" جهرم"
فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" استان فارس از دستگيري دو سارق و كشف 13 فقره سرقت كابل برق و اماكن خصوصي در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ"يوسف ملك زاده" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اماكن خصوصي و سيم برق ، مأموران انتظامي اين فرماندهي تحقيقات گسترده خود را در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت آغاز كردند.

وي افزود : مأموران انتظامي با كارهاي اطلاعاتي گسترده و هماهنگي مقام قضايي دو سارق را به نام هاي "م - ر" و "ص - ر"شناسايي و طي دو عمليات جداگانه دستگير كردند.

سرهنگ"ملك زاده" تصريح كرد: در تحقيقات بعمل آمده ازمتهمان ، 8 فقره سرقت اماكن خصوصي و5 فقره سرقت سيم برق كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم در پايان با بيان اينكه متهمان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

نظرات بینندگان