کد خبر: ۵۲۹۴۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
در داراب

آخرین شهید استان فارس در مقابل سه فرزند خردسالش به خاک سپرده شد

روستای مروارید تا کنون دو شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که هر دو در راه مبارزه با اشرار به شهادت رسیده اند.

به گزارش شیرازه به نقل داراب آنلاین، صبح دیروز مراسم تشییع پانصد و چهل و چهارمین شهید داراب یعنی ستوان سوم شهید "محمد حسین قادری" در شهر داراب برگزار شد. این افسر جوان نیروی انتظامی در حالی توسط اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید که سه فرزند کم سن و سال داشت.

شبنم فرزند اولش تنها 11 سال دارد، پسرش حدود 5 سال و فرزند سوم او دختری دوساله به نام معصومه می باشد. فرزندان محمد حسین قادری سرهایشان بالاست چرا که پدرشان شرافت مندانه زندگی کرد و در راه مبارزه با سوداگران مرگ به شهادت رسید. همکارانش می گفتند فردی بی حاشیه و دوست داشتنی بود.

روستای مروارید تا کنون دو شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که هر دو در راه مبارزه با اشرار به شهادت رسیده اند.شهید "محمود ذاکری" پسر خاله شهید قادری در سال 65 در اثر درگیری با اشرار در میرجاوه به شهادت رسیده است.

پیکر پاک شهید قادری صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان بر دستان مردم شهید پرور شهر امام حسن مجتبی (ع) تشییع و پس از انتقال به روستای مروارید به خاک سپرده شد.حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب بر پیکر این شهید عرصه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر نماز خواند.

در این مراسم پیام تسلیت سردار سیروس سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس نیز قرائت شد.

هجدهم اسفند ماه 92 تعداد 4 نفر از ماموران انتظامی برای جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به منطقه تلخاب از توابع بخش فورگ اعزام می‌شوند اما در صحنه ماجرا، با تعداد 10 الی 15 فرد مسلح و قاچاقچی مواد مخدر درگیر شدند.

درگیری نیروهای ناجا با سوداگران مرگ به سمت بیابان‌های اطراف کشیده می شود و ستوان سوم «قادری» از پرسنل ناجا در این بین به شهادت می‌رسد و اشرار مسلح متواری می‌شوند.

روحش شاد و یادش گرامی...

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
روحش شاد و راهش پر رهرو باد از مسولین نیروی انتظامی می خواهیم خانواده این عزیز را فراموش نکنند
javad
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
امیدوارم با همت ناجا این اشرار عامل شهادت این عزیز دستگیر شوند و به اشد مجازات محکوم شوند که هیچ کسی جسارت حمله به مامور قانون را نداشته باشد
ناشناس
-
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
اقای رئیس جمهور تضعیف وزارت اطلاعات یعنی همین.درود بر مصلحی. به نظر شما با این وزارت اطلاعات میشد ریگی را از اسمان به زیر کشید وجلوی شهادت هزاران تن از جوانان را توسط ریگی ملعون گرفت
غریب
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
از مسولین وزارت اطلاعات تقاضا میشود دراین مورد پیگیری شود برادر شهید
مهدی قادری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
از مسولین محترم وزارت اطلاعات تقاضا داریم قاتلان شهید والا مقام را دستگیر کنند )) برادر شهید