کد خبر: ۵۲۹۶۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲

حساب شهرداری سروستان مسدود می شود!

به دنبال شکایت شاکی خصوصی از شهرداری سروستان و صدور حکم بیش از یک میلیارد ریالی از سوی دادگستری ، حساب شهرداری سروستان در آستانه مسدود شدن قرار دارد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، این پرونده مربوط به حادثه آتش سوزی کارخانه آسفالت شهرداری در اوایل دهه شصت می باشد که طی آن نوجوان 14 ساله ای دچار سوختگی شدید شده و جان خود را از دست می دهد.

براساس گزارش سروآنلاین پس از این واقعه و شکایت اولیای دم، پرونده ای در دادگستری تشکیل می شود و با رایزنی های صورت گرفته توسط شهرداری، رضایت شاکیان اخذ و ماجرا ختم به خیر می شود.

اما به دلیل درگیری برخی پرسنل شهرداری سروستان با شهرداران منتخب شورای سوم شهر، پرونده آتش سوزی کارخانه آسفالت در بایگانی شهرداری مفقود می شود و شاکی خصوصی پرونده مختومه بعد از گذشت بیش از 30 سال،دوباره ادعای احقاق حقوق خویش می کند.

در این میان به دلیل بی توجهی و سهل انگاری مسئولین وقت شورا و شهرداری طی 6 سال گذشته ،دادگستری اقدام به صدور حکم پرداخت دیه یک میلیارد ریالی می نماید که این حکم پس از قطعی شدن، شهرداری سروستان را  مکلف به پرداخت این خسارت می کند.

هر چند شورا و شهردار جدید سروستان ضمن اعتراض به این حکم از پذیرش آن سر باز زدند اما با تهدید شاکی خصوصی نسبت به مسدود کردن حساب شهرداری، رایزنی  درخصوص حل مسالمت آمیز آن از طریق مذاکره و با پادرمیانی فرماندار، امام جمعه و دادگستری سروستان آغاز شد و در نهایت مقرر می شود قسط اول دیه حادثه دیده  به مبلغ یک صد و پنجاه میلیون ریال در انتهای سال جاری به شاکی پرداخت گردد که در صورت عدم پرداخت، حساب شهرداری سروستان در بانک ملی این شهرستان مسدود می شود.

اجرای این حکم در شرایطی است که علاوه بر بدهی 1/5 میلیاردی شهرداری سروستان،مساله پرداخت حقوق کارگران در شب عید در حالت تردید قرار گرفته است.

انتهای پیام/224224

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سروستانی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
آیا کسی هست که سروستان را یاری کند؟
سهرابی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
واقعا در شهرداری سروستان چه خبر است؟این تذهبون..........
تي تيش ماماني
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲
0
در مورد آب روستاها هم تجديد نظر كنيد