کد خبر: ۵۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۲

تشکل دانشجویی به سبک دانشگاه آزاد!

در حالی که خانواده بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، از گرانی شهریه‌های این دانشگاه شکایت دارند، خبرهای رسیده از عملیات پنهانی برای تشکیل نهادها و تشکل‌های بظاهر دانشجویی در این دانشگاه حکایت دارد تا بتوان از آنها در مقاطع خاص بعنوان اهرم فشار استفاده کرد!
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه 598، بر اساس این اخبار، مدتی جلساتی با حضور برخی متهمین فتنه ۸۸، در ساختمان رسانه‌‌ای دانشگاه آزاد در خیابان حافظ تهران برگزار می‌شود. این ساختمان، همان محلی است که پیش از این از سوی مقامات امنیتی مورد بازرسی قرار گرفته و اسنادی مهم و محرمانه و همچنین بولتن‌هایی ضد نظام از آن کشف و ضبط گردید. محمد-ق و احسان-م از بازداشت شدگان فتنه ۸۸ و چهره‌های مهم این جلسات، تلاش دارند با تغییر رویه برخی مطبوعات دانشگاه آزاد مثل روزنامه فرهیختگان و نیز برپایی یک خبرگزاری، تحول رسانه‌ای به نفع یک جریان خاص را با بهره‌گیری از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی سازمان داده و سپس با ایجاد تشکل‌های دانشجویی، این حلقه را کامل نمایند. ط-ه نیز که در ماه‌های اخیر مسئولیت قابل توجهی در دانشگاه آزاد پیدا کرده، از اعضاء ثابت این جلسات است.

تشکل‌سازی و تلاش برای تبدیل دانشگاه آزاد اسلامی به باشگاه یک جریان سیاسی خاص در حالی است که جریانات ارزشی و اصیل در طول سالیان گذشته برای ثبت تشکل‌های خود، همیشه به در بسته خورده‌اند و امکان فعالیت سیاسی و فرهنگی را پیدا نکرده‌اند.

یقیناً صرف شهریه‌های دانشجویی برای اهداف و اغراض سیاسی و تشکل‌سازی، خلاف مقتضای امانتداری و رسالت دانشگاهی بوده و روی دیگر سوء استفاده از اموال دانشگاه آزاد و پولشویی است.
نظرات بینندگان