کد خبر: ۵۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۲

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در فارس بمناسبت فرا رسیدن سال 1393+متن پیام

رادران و خواهران ما در شرایطی هستیم که باید اقتصاد خود را مقاوم سازی نماییم و اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم تا دشمن نتواند به میل خود با معیشت مردم ما بازی کند.

به گزارش شیرازه، آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با صدور پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يا مقلب القلوب و الابصار. يا مدبر اليل و النهار. يا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الي احسن الحال.

دعایی که در آغاز سال قرائت می شود توجه مردم را به سمت و سوی خدای بزرگ که همه کارها به دست اوست هدایت می کند.

خوبی ها، نیکی ها ، زیبایی ها، عافیت و سلامت به دست اوست و اوست که فضای رشد و بالندگی را برای انسانهای پاک و شایسته فراهم می سازد.

فرا رسیدن سال 1393 را به عموم برادران و خواهران عزیزی که در استان فارس زندگی می کنند و همه کسانی که شاهد این برنامه هستند در جای جای میهن اسلامی و یا در خارج از میهن اسلامی ، تبریک و تهنیت عرضه می دارم.

سال 1392 با فراز و نشیبها، پستی ها و بلندی ها و خوشی ها و ناخوشی ها سپری شد. خاصیت دنیایی که در آن زندگی می کنیم همین است و همواره در حال تغییر و تحویل و تحول است.

در سالی که سپری شد ما شاهد یک حرکت بزرگ امت اسلامی بودیم. شاهد حضور مردم در پای صندوقهای رأی برای انتخاب دولت جدید و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در میان ناباوری جهانیان بودیم.

حضور یکپارچه مردم ما بار دیگر هوشیاری و بصیرت و بیداری و لحظه شناسی امت اسلامی ما را نشان داد که چگونه در هنگام لازم و ضرور، در صحنه حاضر می شوند و تکلیف خود را انجام می دهند.

دولتی با تدبیر و امید سرکار آمده و به طبع برای بهبود وضع مردم گامهای لازم را برداشته و در آینده هم انشاءالله بر می دارد.

در سالی که سپری شد شاهد حضور یکپارچه ، عظیم و بزرگ مردم در مراسم 22 بهمن بودیم، مراسمی که تمام تحلیل گران سیاسی جهان انگشت به دهان گرفتند که چگونه این مردم در شرایط نامساعد جوی در نقاط مختلف کشور ، در شهرها و روستاها به صحنه آمدند و بعد از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی از آن دفاع می کنند و دفاعی جانانه.

این حضور معنا دار به تمام سران استکبار جهان پیام داد و به آنان این نکته را بازگو کرد که این ملت ، ملتی است رشید، هوشیار، آگاه و مقاوم و به موقع کارهای خود را دنبال می کند و همه گزینه ها را چه روی میز باشد و چه در جای دگر باشد، دگرگون می سازد.

در سطح استان فارس ما شاهد تحولات فراوانی بودیم. شاهد حضور چشمگیر مردم در عرصه های مختلف بودیم و بویژه در ماه پایانی سال شاهد دو رویداد مهم فرهنگی در سطح استان فارس بودیم. رویداد قرآنی و توجه عموم مردم به قرآن کریم و حاکم شدن گفتمان و فضای قرآن بر جامعۀ استان ما، که امیدواریم این تحول عظیم فرهنگی در جامعه اثرگذار باشد و استان فارس سوابق درخشانی را که در امر قرآن داشته و دارد همواره حفظ نماید و نگه دارد. و رویداد دوم برگزاری اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای استانهای فارس، هرمزگان و بوشهر بود که آن هم در نوع خود بی نظیر برگزار گردید و مصوباتی کاربردی را در بحث جامعه و حوزه های علمیه به تصویب رساند.

در آستانه گذر از سالی و ورود به سالی دیگر هستیم و طبیعی است که مردم خیّر و نوع دوست استان فارس همانند همیشه به فکر محرومان، مستضعفان و اقشار ضعیف جامعه بوده و خوشی ها را با آنها قسمت می نمایند.

برادران و خواهران ما در شرایطی هستیم که باید اقتصاد خود را مقاوم سازی نماییم و اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم تا دشمن نتواند به میل خود با معیشت مردم ما بازی کند.

با همکاری و همیاری شما مردم و با توجه به همه ابعاد این مسئله امیدواریم شاهد یک حرکت پویا و شکوفا در عرصه مسائل اقتصادی باشیم و با همت مسئولین امر و برنامه ریزی آنها ایده های بلند رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) را پیاده و عملیاتی نماییم.

در این لحظات یاد امام عزیزمان را گرامی میداریم . یاد 14600 شهید استان فارس را اجر می نهیم و گرامی میداریم. به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران درود می فرستیم و توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) آرزو می کنیم.

شاداب و با نشاط باشید و پیوسته امیدوار به لطف خدای بزرگ

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

نظرات بینندگان