کد خبر: ۵۳۳۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۳
حجت الاسلام مرادی:

تحقق اقتصاد مقاومتی به معنی رفع بیکاری است/مردم و مسئولان برای تحقق شعار سال 93 تلاش کنند

امام جمعه موقت شیراز گفت: مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر برای تحقق شعار سال 93 تلاش کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید تاکید کرد: باید به عمق فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه شود و نسبت به اجرایی کردن آنها تلاش کرد.

وی تصریح کرد: اینکه مقام معظم رهبری سال جدید را اینگونه نامگذاری کردند بیانگر این است که باید مسئولان و مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه مباحث فرهنگی تلاش کنند.

امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: سال گذشته حماسه سیاسی به طور کامل محقق شد اما باید به گونه ای تلاش کرد که حماسه اقتصادی نیز کامل شود زیرا تحقق اقتصاد مقاومتی به معنی رفع مشکل بیکاری و افزایش تولید است.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام فاطمیه تاکید کرد: حفظ حرمت این ایام بر همگان لازم است به خصوص ایام فاطمیه دوم که سه روز آن در اواخر تعطیلات نوروز است.

امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: 12عملیات بزرگ و موفقیت آمیز در دوران دفاع مقدس نیز با رمز یا فاطمه زهرا(س) همراه بود که این نشان از علاقه قلبی ملت ایران به دختر بزرگوار پیامبر(ص) است.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور میهمانان نوروزی در فارس و شیراز، گفت: خوشبختانه استان فارس و شهر شیراز هر ساله در تعطیلات  نوروز میزبان جمع زیادی از مردم کشور است که در سال جاری تمامی دستگاه ها برای ارائه خدمات بهتر به مسافران بسیج شدند.

وی در خصوص فرارسیدن دوم اسفند ماه و روز آب نیز، گفت: در سال جاری باید به موضوع آب و مصرف درست آن به خصوص در استان فارس که 90 درصد آب صرف کشاورزی می شود بیش از گذشته توجه داشت.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: استفاده از روش های نوین آبیاری در استان فارس به طور حتم می تواند باعث کاهش مصرف آب شود.

حجت الاسلام مرادی یادآور شد: در اواخر سال گذشته دو رویداد مهم در استان فارس شاهد بودیم که یکی از آنها برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم و دیگری اجلاسیه جامعه مدرسین بود که به طور حتم برکات برگزاری این دو رویداد مهم را در سال جدید شاهد خواهیم بود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمدحسین پدرپورواجارگاه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۳
0
اقتصاددرمکتب اسلامی تعریف شده وما اقتصاد شناس واقتصاددان لازم داریم که اجراکنندبه بعمل درصحنه کشور به احسن
برسانیم