کد خبر: ۵۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۳

زائران راهیان نور از شهدا درس بگیرند

راوی دوران دفاع مقدس با اشاره به تأثیرات اردوهای راهیان نور بین نسل جوان گفت: زائران راهیان نور باید از شهدا درس اخلاق بگیرند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمهدی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور، ایجاد انگیزه و فضای معنوی مناسب بین جوانان و آشنایی آنها با فضای معنوی جبهه‌هاست.

وی با بیان اینکه زائرانی که اینجا حضور می‌یابند باید از شهدا درس اخلاق بگیرند، ادامه داد: جوانان باید بدانند که در این مناطق چه دسته‌گل‌هایی پرپر شدند و با آشنایی با رشادت‏ها و ایثارگری‏های رزمندگان و شهدای ما، آن را به نسل‏های بعدی انتقال دهند.

راوی کاروان دانشجویی راهیان نور دانشگاه پیام نور استان سمنان ابراز داشت: یاد کردن و زنده نگه داشتن نام شهدا فقط مختص به اردوهای راهیان نور نیست؛ بلکه باید در تمام لحظات زندگی و در تمام طول سال چه در بین حلقه‏های صالحین پایگاه‏ها یا دانشگاه‏ها و مساجد و چه مکان‏های دیگر برای آنها یادمان گرفت و یاد و خاطره آنها را زنده نگه داشت.

موسوی در پایان بیان کرد: دانشجویانی که به سفرهای معنوی راهیان نور رفته‌اند، باید بازخورد سفرهای راهیان نور را بیشتر در شهرها منعکس کنند تا تمام جوانان بدانند که برای پابرجا بودن این انقلاب و ولایت چه جان‌نثاری‏هایی صورت گرفته و چه خون‏هایی بر زمین ریخته شده است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان