کد خبر: ۵۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۳

آموزش و پرورش خرامه به رتبه های زیر 1000 کنکور امسال، 2 میلیون تومان جایزه می دهد

هرساله همایشی استانی با عنوان جشن ستارگان برگزار می گردد که در این جشن از دانش آموزان با رتبه های زیر 1000 کشوری تقدیر می شود.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، کرامت کاظمی مدیر آموزش و پرورش اظهار داشت: هرساله همایشی استانی با عنوان جشن ستارگان برگزار می گردد که در این جشن از دانش آموزان با رتبه های زیر 1000 کشوری تقدیر می شود.

وی افزود: در این مراسم از عوامل دخیل همچون مدیر آموزش و پرورش شهرستان، مدیر و معاونین مدرسه، دانش آموز و اولیا آن دعوت شده و از آنان تقدیر می شود.

کاظمی ادامه داد: طی جلسه ای که در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد مقرر گردید که جایزه دو میلیون تومانی به عنوان یک عامل تشویقی جهت ترغیب دانش آموزان انتخاب شود که با انتشار بنر و پوستر و حضور مسئولین آموزشی در مدارس اطلاع رسانی شد.

مدیر آموزش و پرورش خرامه قبولی دانشگاه را موفقیتی فراتر از جایزه نقدی عنوان کرد و گفت: انتخاب بهترین رشته و دانشگاه افتخاری بزرگی است که شامل حال دانش آموز موفق و خانواده او خواهد شد.

وی با اشاره به کلام حضرت علی (ع) و ادامه داد: علم اقتدار است، این یعنی در سایه علم و علم آموزی است که در حوزه شخصی و اجتماعی می توان به اقتدار علمی و فرهنگی، امنیتی، سیاسی اقتصادی دست یافت.

کاظمی در پایان گفت: موفقیت تصادفی نیست و باید با هدف گذاری، برنامه ریزی، تلاش، هماهنگی خانه و مدرسه، توکل بر خدا و اعتماد به توانایی های درونی به موفقیت دست یافت و این شدنی است چرا که شان شهرستان و دانش آموزان ما بیش از این است که الان هستیم و امیدواریم داوطلبین عزیز شعار "ما میتوانیم " را به نمایش بگذارند.  

نظرات بینندگان