کد خبر: ۵۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۳
در بازدید فرمانده سپاه استان و جمعی از اصحاب رسانه از جزیره محروم هنگام مطرح شد:

مسجد امام صادق در قشم 13 رجب افتتاح خواهد شد/ برای اولین بار در کشور یادواره شهدای سادات را برگزار می کنیم

در این بازدید سردار غیب پرور با تاکید بر محرومیت این جزیره به اقدامات انجام شده توسط سپاه فجر اشاره کرد.
فرمانده سپاه فجر فارس به همراه جمعی از اصحاب رسانه استان که در اردوی راهیان نور شرکت کرده اند از جزیره محروم هنگام بازدید کردند.
در این بازدید سردار غیب پرور با تاکید بر محرومیت این جزیره به اقدامات انجام شده توسط سپاه فجر اشاره کرد. به گزارش شیرازه غلام حسین غیب پرور از افتتاح و بهره برداری از مسجد امام صادق علیه السلام که توسط سپاه فجر استان فارس در جزیره قشم در حال ساخت است خبر داد. وی گفت: به فضل الهی این مسجد در سالروز میلاد امیرمومنان علی علیه السلام در 13 رجب افتتاح خواهد شد.
غیب پرور گفت: امسال برای اولین بار در کشور یادواره شهدای سادات را با حضور خانواده شهدا در مسجد امام صادق علیه السلام قشم برگزار می کنیم.



به گزارش شیرازه به نقل از تنویر؛ وی در ادامه افزود: در سفری که مدت ها پیش به جزیره قشم داشتم مردم جزیره هنگام از محرومیت های این منطقه خبر دادند که بعد از بازدیدهای صورت گرفته از این جزیره  از ماه رمضان گذشته یک خانه عالم، یک غسالخانه و یک مجموعه فرهنگی ورزشی احداث شده است.
فرمانده سپاه فجر فارس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که سپاه فجر فارس چرا اقدام به این پروژه محرومیت زدایی کرده گفت: در استان فارس کارهای عمرانی زیاد و خوبی صورت گرفته و این باور قلبی ما است که مردم این جزیره باید مانند سایر هموطنان از این اقدامات عمرانی بهره مند شوند.
یکی از اهالی این منطقه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت اهالی اینجا اکثرا صیاد هستند. بعد از اینکه سردار اعلام کرد که یک سالن ورزشی اینجا احداث می شود اشک شوق در چشمان مردم حلقه زد. من به نوبه خود از ایشان تشکر می کنم. همه مردم ولایت مدار هستند و ولایتمدار می مانند.



جزیره هنگام  با 160خانوار و با جمعیت 750 نفر  یکی از جزایر محروم خلیج فارس به شمار می رود.

تصویر فوق مربوط به افتتاح «خانه عالم» جزيره هنگام در تاریخ یک تیر 1390 با حضور سرپرست اداره تبليغات اسلامي قشم و فرمانده سپاه استان فارس است.

نظرات بینندگان