کد خبر: ۵۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۳

دیدار آیت الله ایمانی با خانواده معظم شهیدان یغمور و سامانی/ عکس

نماینده ولی فقیه در استان فارس با خانواده شهیدان یغمور و سامانی در شیراز دیدار کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس حضرت آیت الله ایمانی در راستای تجلیل و تقدیر از مقام شامخ شهدا و خانواده معظم آنها ، با خانواده شهیدان یغمور دیدار کردند.

امام جمعه شیراز در دیدار با مادر سه شهید بیان داشتند: بردباری و صبر و ایستادگی خانواده شهدا درسی برای همه افراد جامعه می باشد و اگر این صبر و ایستادگی ها نبود، مطمئنا ما شرایط امروز را نداشتیم. نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشتند همان گونه که در وصیت نامه های شهدا نیز آمده است، شهدا برای دفاع از ولایت و حفظ ارزشهای الهی خون دادند و شهید شدند. در پایان حضرت آیت الله ایمانی ضمن آرزوی علوّ درجات برای شهیدان سامانی، توفیق خدمت به شهدا را از خداوند منان مسئلت نمودند.


دیدار با خانواده شهیدان یغمور

امام جمعه شیراز هم‌چنین با خانواده شهیدان سامانی از شهدای دفاع مقدس دیدار کردند. نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس در دیدار با مادر دو شهید فرمودند: اینکه کسی بتواند کاری برای خانواده معظم شهدا انجام دهد یک افتخار است و امیدواریم خدای متعال کمک کند که بتوانیم در این راه قدمی برداریم و به خانواده شهدا خدمتی نماییم. در پایان حضرت آیت الله ایمانی ضمن آرزوی علوّ درجات برای شهیدان سامانی، از خداوند منان توفیق ادامه دادن راه شهید را برای بازماندگان مسئلت نمودند.


دیدار با خانواده شهیدان سامانی

نظرات بینندگان