کد خبر: ۵۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ چهارشنبه 27 فروردین

«کارگری که با ماهی 700 هزار تومان بهترین اقتصاددان است»

شش انتصاب جدید در شهرداری شیراز صورت گرفته که تمام روزنامه ها به طور ویژه به آن پرداخته اند.
به گزارش شیرازه، سالاد امروز را با 6 انتصاب جدید در شهرداری شیراز آغاز می کنیم که از دید هیچ روزنامه ای پنهان نمانده. «عصرمردم» بیشتر صفحه اول و یکی از صفحات داخلی خود را به اردوی خبرنگاران شیراز در جزیره هنگام اختصاص داده و در گوشه ای هم به موضوع انتصابات در شهرداری با تیتر «شعار سرمایه گذاری در شیراز را باید به عمل تبدیل کنیم» پرداخته. در خبری هم دعوت مشاور رییس دانشگاه از رسانه ها آمده که گفته: «رسانه ها، دانشگاه شیراز را به چالش بکشند».

«افسانه» موضوع انتقال پادگان ها از شیراز را تیتر یک خود کرده. اما در صفحات داخلی هم شاهد تیتر های پراکنده هستیم مثل: «شهرداران و مدیران جدید شهرداری شیراز معرفی شدند» و «حضور زنان در بخش مدیریتی شهرستان شیراز» به نقل از فرماندار. در نهایت هم «دو روایت از به آتش کشیده شدن تخت جمشید» در صفحه آخر آمده.

«نیم‌نگاه» هم بیشتر صفحه اول و یکی از صفحات داخلی را تمام و کمال به شهرداری اختصاص داده. اما در صفحات داخلی مطالب دندان‌گیری را شاهد هستیم مثل دیدار آیت الله ایمانی و مدیرکل بنیاد مسکن که به میزبانی امام جمعه شیراز صورت گرفته که نیم‌نگاه در این رابطه تیتر زده: «دو مقوله اقتصاد و فرهنگ در بنیاد مسکن مورد توجه جدی باشد». بازدیدی که نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از روزنامه نیم نگاه داشته با تیتر «اصحاب رسانه دیده بان های حفظ ارزش ها باشند» منتشر شده. در صفحه آخر هم سرویس اقتصادی این روزنامه دست به کار شده و به دو موضوع پرداخته؛ یکی «تا سروصدای مردم فارس بیش از این در نیامده است طرح پزشک خانواده جمع آوری شود» که قائم مقام خانه کارگر فارس گفته. البته وزیر بهداشت چنین نظری ندارد و از ادامه این طرح در سطح کشور سخن گفته است. دیگری خبری از جلسه هم اندیشی تشکلات کارگری و کارفرمایی استان فارس با تیتر «مخالفت شدید جامعه کارگری استان فارس با جداسازی درمان تامین اجتماعی از پیکره این سازمان».

«خبرجنوب» هم خبر انتصابات را تیتر دوم خود کرده و ماجرای پلیس افتخاری را تیتر یک. نشست مدیرکل بنیاد مسکن و امام جمعه شیراز هم از دید این روزنامه پنهان نمانده و «تاکید امام جمعه شیراز به مقاوم سازی خانه های شهری و شیرازی» را تیتر این مطلب کرده. «کارگری که با ماهی 700 هزار تومان زندگی خود را می گذراند بهترین اقتصاددان است» هم از دیگر عناوین داخلی این روزنامه است که به نقل از دبیر اجرایی خانه کارگر استان فارس کار شده. در صفحه گردشگری هم قرار است خانه های تاریخی شیراز دوباره جان بگیرند.

نظرات بینندگان