کد خبر: ۵۴۷۰۳
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
در یک برنامه تلویزیونی صورت گرفت

اظهار نظر متفاوت لعیا زنگنه درباره رهبر معظم انقلاب

لعیا زنگنه شامگاه سه شنبه با حضور در برنامه تلویزیونی سه ستاره شبکه سه اظهارات قابل توجه‌ای داشت.
لعیا زنگنه در برنامه تلویزیونی سه ستاره شبکه سه سیما با مطرح کردن سخنانی قابل توجه گفت: در بسیاری از پروژه های سینمایی و برنامه های تلویزیونی با زنان ما که در فرهنگ حضرت فاطمه (سلام الله علیها) رشد کرده اند فاطمه گونه رفتار نمی شود.

به گزارش شیرازه به نقل از ظهور 12؛ این بازیگر سرشناس تلویزیون گفت: ما در کشوری بزرگ شده ایم و در فرهنگی رشد کرده ایم که در آن دختر پیغمبر، خصوصیات مادر پیامبر را دارد و در آن جایگاه یک زن هسته ی دین دانسته می شود.

وی با گلایه از اینکه در برخی از برنامه های تلویزیونی و سینمایی آنگونه که دین و اسلام می گوید حرمت زنان ما رعایت نمی شود گفت: من از این موضوع گله دارم که بر اساس اعتقادات دینی ما حرمت زنان و خانمهای مسلمان ما در نظر گرفته نمی شود.

زنگنه با تقدیر از مجموعه حراست تلویزیون و سایر نهادهای فرهنگی گفت: در مورد اتفاقی که برای خود من به وجود آمد ایمان پیدا کردم که مجموعه ای به نام حراست ازمسائل اسلامی یکی از مقدس ترین نهادهایی است که باید از آنها قدر دانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من افتخار می کنم که در کشوری زندگی می کنم که رهبر آن از ذریه بانوی بزرگی به نام فاطمه (سلام الله علیها) است.

لعیا زنگنه همچنین با اشاره برخی از مشکلات در حوزه سینما و تلویزیون گفت: بازهم از اعتقادات دینی خود آموخته ام که مزد افراد را بلا فاصله باید بعد از انجام خدمت آنها داد اما متاسفانه در مورد بازیگران این اتفاق بسیار با تأخیر انجام می شود که باعث شده بسیاری از هنرمندان توانمند ما کم رنگ شوند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
4
از ذوق زدگی آنی سایت شیرازه در شگفتم. ضمنا از اینکه عکس هنری با حجاب او را گذاشته اید ممنونم اما میتوان پیش بینی کرد که اگر اظهارات وی مورد قبول سایت شما نبود مجبور می شدید که از آلبوم های شخصی و عکس های واقعی وی استفاده کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
خیلی ببخشید این اظهارات چه ربطی به مقام معظم رهبری داشت؟
اصلاً شما یک کلمه تو متن خبرتون میبینید که نوشته باشه رهبر؟
مثل اینکه حالتون خوب نیست؟ و تو خواب خبراتون رو میزنید؟
لطفاً عکسای دیگه این بانوی به اصطلاح ارزسی رو هم بزنید. یعنی شما گند زدین به سال فرهنگ، خدایی آدم و بانوی ارزشی تو این مملکت و استان فاری قحطه که شما این خبر و این خانم رو گذاشتین تو خبراتون؟؟؟ بابا اینقد از ضد ارزش به نام ارزش برای این نظام و رهبری هزینه نکنید....
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
البته از تفکر یکجانبه گرایی که شیرازه در پیش گرفته بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت.گاهی نگرش به جامعه از نگاه این خوبه و اون بده چنین عواقبی برای صاحبش هم داره
بهروز
-
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
سلام چشم حسودهای سلامتی رهبر کور
احمد
-
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
ممنون از مطلب خوبتون
دختر ایرونی
-
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
ما هم بیحجابیم ولی عاشق رهبرمون هستیم وبراش جون میدیم مگه امام خامنه ای فقط برا باحجابهاست امام خامنه ای رهبر ومقتدای مسلمانان جهان هست ولعیا جان هم حق داره در مورد رهبرمون حرف بزنه
ناشناس
دخترم حفظ حجاب از مسلمات دین اسلام است .سعی کنید با حجاب باشید که از هر واجبی واجب تر است.
پاسخ به ناشناس
این قد زورم میگیره از این آدمایی که فقط بلدن نصیحت کنن که...
به نظرم بزرگترین امتیازی که این خانوم داره همین عشق به آقاست...واقعا هر کی اینو نداره چی داره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
خاک توسر شیرازه
حمید
ناشناس جان این روش درست نیست. من هم به شیرازه و امثال اون ها نقد دارم. یعنی چشم دیدنشون رو ندارم. اما این روش یعنی فحش دادن یعنی این که هیچ جوابی برا گفتن نداریم. متوجه ای؟!
تحمل مخالف باید در عمل باشه نه شعار...
ببین هرچی فحش میدیم منتشر می کنند. این به ضرر ماست
حمید
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
حرفای خانم زنگنه خیلی عالی بود . فدایی داره
پریناز
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
محمدآقااینجا(من افتخار می کنم که در کشوری زندگی می کنم که رهبر آن از ذریه بانوی بزرگی به نام فاطمه (سلام الله علیها) است).
منم توی تلویزیون دیدم وای ازبی سوادی بعضی آدما که حتی وقت نمیکنن متنوکامل بخونن بعدقضاوت کنن وای ازاین همه قضاوت الکی باحجاب یابی حجاب مطلبوبچسب.
ساره
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جمعه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
اینهایی که این مطالب رو گذاشتند حتما سال 98 نظرتشون عوض شد..خاک برسر شیرازه