کد خبر: ۵۴۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

فرماندار كازرون عضو افتخاري جمعيت هلال احمر شد

فرماندار جديد شهرستان كازرون عضو داوطلب جمعيت هلال احمر اين شهرستان شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي جمعيت هلال احمر استان فارس، حميدرضا گرامي ،‌فرماندار جديد كازرون عضو افتخاري جمعيت اين شهرستان شد.

عزيزاله خاكسار،‌ رئيس جمعيت هلال احمر كازرون در جلسه اي كه با حضور فرماندار،‌ اعضاء شوراي اجرايي و كاركنان اين جمعيت برگزار شد،‌ توضيحاتي در خصوص ظرفيت ها،‌ پتانسيل ها و مشكلات فعلي جمعيت كازرون ارائه و اظهار اميدواري كرد كه با استفاده از ظرفيت هاي موجود و با بهره گيري از برنامه ريزي مديريت شهرستان،‌ گام موثري در جهت اجرايي نمودن اهداف الهي- انساني هلال احمر برداشته شود.

در اين ديدار حميدرضا گرامي فرماندار كازرون نيز با تاكيد بر حادثه خيزي اين شهرستان، پيشگيري را امر مهمي در حوزه مديريت امداد و سوانح عنوان كرد و از آموزش به عنوان ابزار اصلي و مهم در امر پيشگيري نام برد.

گرامي در ادامه افزود: تعامل مناسب دستگاه هاي دولتي و خصوصي،‌ ارتباط مستمر با اقشار مختلف مردم و همكاري با شهرداري ها مي تواند بستر مناسبي در جهت تقويت مديريت امداد و سوانح ايجاد نمايد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دوستدار حاج حمید
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
باتوجه به شناختی که از حاج حمید گرامی دارم اطمینان دارم که درجهت نهادینه کردن فرهنگ مدیریت جهادی کوشا خواهد بود وباعث سرفرازی ما به عنوان دوست داران مدیران جهادی واین تفکر( مدیریت جهادی) خواهد شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
بنازمت حاج حمید صمدی راهم میبردی