کد خبر: ۵۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

اولین دوره المپیاد ورزشی شهر گله دار امسال برگزار می شود

این المپیاد ورزشی برای کلیه رشته های فعال در شهر گله دار می باشد که از 12 بهمن به مناسبت آغاز دهه فجر تا پایان اسفند با فرا رسیدن عید باستانی نوروز تمامی مسابقات ورزشی کلیه رشته ها در این مدت انجام شود
به گزارش خبرنگار سرویس شهرستان های شیرازه، نمایندگی ورزش و جوانان شهر گله دار اولین جلسه خود را در سال جدید برای برنامه ریزی تقویم ورزشی فعالیت های خود در سال پیش رو و معرفی مسئولین هیئت ها و اهدای حکم برگزار کرد.

در این جلسه حسین اسدی مقدم نماینده ورزش و جوانان گله دار ضمن خوش آمد گویی و تشکر از حضور مسئولین هیئت ها در این جلسه از فعالیت ها و زحمات هیئت های کاراته و بدمینتون و تکواندو به خاطر میزبانی مسابقات استانی در شهر گله دار در سال گذشته که به شکل بسیار مطلوبی برگزار شد تقدیر ویژه ای کرد و ابراز امیدواری کردند که این شرایط تداوم داشته باشد.

ایشان همچنین پیشنهاداتی را برای رونق و بهبود فعالیت های ورزشی منطقه گله دار دادند که از مهمترین آن ها برنامه ریزی برای برگزاری المپیاد ورزشی شهر گله دار با پیشنهاد نام «از فجر تا عید »بود؛.

این المپیاد ورزشی برای کلیه رشته های فعال در شهر گله دار می باشد که از 12 بهمن به مناسبت آغاز دهه فجر تا پایان اسفند با فرا رسیدن عید باستانی نوروز تمامی مسابقات ورزشی کلیه رشته ها در این مدت انجام شود که مورد استقبال مسئولین هیئت ها قرار گرفت و ایشان از همه حاضرین خواست تا با هم اندیشی و کمک بتوانند این المپیاد بزرگ را برگزار کنند.

در ادامه کلیه مسئولین هیئت ها نظرات بسیار سازنده ای را برای پیشبرد اهداف ورزش گله دار دادند؛ از جمله موضوعات دیگری که در این جلسه مورد ارزیابی قرار گرفت اختصاص سانس های سالن ورزشی به هیئت ها و هم چنین تعمیر و قسمت بندی سالن غدیر گله دار برای فعالیت اختصاصی 3 یا 4 رشته ورزشی که به طور ثابت در آن مکان برگزار شود ؛ از موارد دیگر که مورد بررسی قرار گرفت اهمیت دادن به ورزشکاران روستاهای اطراف و زمینه سازی برای شرکت در باشگاه های فعال ورزشی گله دار و یا شاخه ای از باشگاه در آن روستاها فعالیت کنند بود. توجه به ورزش بانوان از دیگر نکات قابل توجه در این جلسه بود.

هیئت های کونگ فو،کوهنوردی،شطرنج از جمله هیئت های جدیدی بودند که در این جلسه معرفی شدند. در پایان با اهداء احکام مسئولین جلسه خاتمه یافت.

نظرات بینندگان