کد خبر: ۵۵۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 16 اردیبهشت

قطار شیراز – اصفهان دنده عقب حرکت می‌کند!

اظهارات جدید شورای شهر در خصوص پاداش به شهردار شیراز و برج های دوقلو امروز در همه روزنامه های استان منتشر شد.

به گزارش شیرازه «افسانه»، «علیه شورا جو سازی می کنند» را از میان صحبت های حقدل رییس شورای شهر شیراز، تیتر یک خود کرده. ظاهرا مصاحبه نماینده شیراز در مجلس با 20:30 در مورد دستمزد 45 میلیونی شهردار شیراز بدجوری باعث عصبانیت حقدل شده! او هم چنان بدون این که از ماده قانونی مورد استناد برای قانونی بودن پاداش به شهردار بگوید، مدعی است همه چیز قانونی بوده. «مراسم گرامیداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای در شیراز برگزار شد» از جمله عناوین داخلی است؛ این برنامه به مناسبت هفته جهانی بهداشت و شعار جهانی آن که در مورد بهداشت کار است، برگزار شده. یادداشت امروز اما به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با عنوان «کتاب و مردم» چاپ شده که به بحث کتاب و کتاب خوانی گریزی زده است. افسانه همچنین نیمی از صفحه آخر خود را در اختیار جشنواره سی راه که دیروز برگزار شده، قرار داده است.

«عصرمردم» ترجیح داده تیتر یک خود را از میان صحبت های رهبر انقلاب انتخاب کند. خبر جلسه دیروز شورای شهر در نیمه پایینی صفحه اول و با عنوان «مصوبه برج های خیابان زند برای دیگران نیز قابل تکرار است» به چاپ رسیده. امروز تسنیم وظیفه سنگین پر کردن صفحات داخلی عصرمردم را به عهده گرفته! به جز دوصفحه میانی که تمام و کمال از مراسم بزرگداشت عاشق کبیر تئاتر گفته و عنوان «در دل «سنگ سیاه» شادی شکفت!» که مربوط به جشنواره سی راه است؛ مابقی عناوین از دیگر خبرگزاری ها آورده شده. در آخر هم کاریکاتور ورزشی امروز که چندان خالی از لطف نیست.



«خبرجنوب» دو موضوع را در صفحه اول خود تیتر کرده؛ یکی پرده‌برداری بازرس کل استان فارس از تخلفات حوزه منابع طبیعی و دیگری نماینده مردم جهرم که گفته: «قطار شیراز-اصفهان دنده عقب می رود!» که مدیرکل راه آهن فارس شدیدا این ادعا را تکذیب کرده و گفته «دنده عقب رفتن قطار شایعه است». اشاره ای به مراسم بزرگداشت پیر تئاتر شیراز که در تالار احسان برگزار شده و «فرهنگ دستوری در هیچ کجا نتیجه نداده است» به نقل از مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های فارس، از دیگر عناوین داخلی این روزنامه است. صفحه ورزشی هم تیتر زده «کسی از سقوط فجر طرفی نمی بندد، باید واقع بین بود» که در این مطلب به روند بازی های فجر پرداخته و گلایه ای هم از نابرابری بودجه های تیم های حاضر در لیگ برتر کرده.

«نیم‌نگاه» امروز چند عنوان مختلف را در کنارهم تیتر کرده؛ جشنواره سی راه را به صفحه اول کشانده و صحبت های غیب پرور را هم تیتر کرده. اشاره ای هم به جلسه دیروز شورای شهر در صفحه اول شده. در بررسی صفحات داخلی به مطلبی رسیدیم که که جای بسی تاسف است و آن اینکه «چرا در همه جای سومین حرم اهل بیت(ع) صدای اذان به گوش نمی رسد!!» که این موضوعی است که مسئولین شهر باید به صورت ویژه به آن بپردازند. صفحه آخر اما جمع آوری آب های سطحی محله گودشیری در منطقه 2 را تیتر کرده و از این پروژه مفصلا سخن رانده که چه کاربزرگی بوده و مسئولین چقدر زحمت کشیده اند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امینی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
سلام
باز هم حرف نسنجیده ،خوبه نماینده جهرم نگفته هواپیما زمینی حرکت می کند .
بنده حاضرم یک بلیط قطار برای نماینده محترم خریداری وایشان یکبار هم به جای هواپیما سوار قطار بشه تا متوجه نادرستی سخن خود شود