کد خبر: ۵۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

استاندار فارس: رفع مشکلات اطراف حرم شاهچراغ در دستور کار همه قرار گیرد

استاندار فارس گفت: همه دستگاه هاي اجرايي استان بايد علاوه بر عمل به وظايف اداري، توان خود را صرف خدمت به حضرت شاهچراغ(ع) و حرم مطهر ايشان كنند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري فارس، دكتر سيد محمد احمدي در جلسه شوراي اداري استان كه با حضور آيت الله محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري در حرم احمد بن موسي(ع) برگزار شد، اظهارداشت: رفع مشكلات اطراف حرم مطهر و تحقق شرايط لازم براي تكريم زائران آن حضرت بايد در دستور كار همه مسئولين و مديران استان باشد.

نماينده عالي دولت در استان فارس با بيان اين كه هدف از برگزاري جلسه شوراي اداري استان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعلام آمادگي مديران دستگاه هاي اجرايي براي خدمت شايسته به حرم مطهر شاهچراغ(ع) است، افزود: خدمت به حرم مطهر مايه عزت دنيا و آخرت خادمان است و افتخار اهالي فارس خدمت به آن حضرت است.

وي با اشاره به اين كه سالجاري را مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري كرده اند، گفت: اقتصاد و فرهنگ يعني دنيا و دين انسان و چه خوب است كه هر دو جنبه در زندگي انسان محقق شود.

استاندار فارس خاطر نشان كرد: جلسات فرهنگي به منظور تحقق منويات مقام معظم رهبري در حضور نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شيراز به صورت مداوم در حال تشكيل است.

دكتر احمدي افزود: جلسات اقتصادي در استان نيز با حضور مديران مرتبط در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي پيگيري مي شود.

نظرات بینندگان