کد خبر: ۵۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳

نواهای احمدی و محمدی(ع) در فهرست آوای انتظار اپراتورهای موبایل

با توجه به سلایق و علایق مخاطبین این امامزاده جلیل القدر همکنون 9 آیتم تهیه و بر رویسیستم پیشواز اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بارگذاری شده است.
به گزارش شیرازه، نواهایی با موضوع حضرت شاهچراغ (ع) برای آوای انتظار و زنگ تلفن های همراه، توسط روابط عمومی آستان احمدی و محمدی (ع) تولید شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، رئیس حوزه ریاست آستان مقدس سومین حرم اهلبیت (علیهم السلام) گفت: برای نخستین بار آهنگ های پیشواز همراه اول و ایرانسل شامل  آهنگ و اشعار و مولودی هایی در خصوص حضرت احمد بن موسی و محمد بن موسی (ع) در این آستان مقدس تولید و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به سلایق و علایق مخاطبین این امامزاده جلیل القدر هم اکنون 9 آیتم تهیه و بر رویسیستم پیشواز اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بارگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: این آستان مقدس در نظر دارند هر ماه 5 آیتم جدید تولید و ارائه کند.

حجت الاسلام اسماعیل پور افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری کارگروهی در جهت ایجاد بستر فرهنگی در فضای ارتباطات ایجاد و بزودی اقدامات نوآورانه‌ای در حرم شاهجراغ سومین حرم اهلبیت به ثمر خواهد نشست.

وی در ادامه از تمامی صاحب نظران فرهنگی دعوت کرد تا با ارائه طرح ها خود به کارگروه توسعه فرهنگی حرم گام های موثری در همین راستا بردارند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی http://shahecheragh.ir آهنگ پیشواز و زنگ تلفن های همراه را انتخاب نمایند.

مشترکین اپراتور همراه اول به منظور فعال سازی آوای پیشواز می توانند ” کد آهنگ ” مورد نظر را بصورت لاتین به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند.

مشترکین ایرانسل نیز کد آهنگ مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال نمایند.
نظرات بینندگان