کد خبر: ۵۵۷۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرماندار شیراز در جمع مردم شهرک سعدی:

هیچ مدیری حق ندارد ارباب رجوع را پشت «در» نگه دارد/ اجازه نمی‌دهیم امنیت مردم تهدید شود

احداث پاسگاه جدید و ایجاد ایستگاه‌های پلیس دو موضوعی است که به زودی در شهرک سعدی اجرایی می‌شود.
به گزارش شیرازه، فرماندار شهرستان شیراز در جمع مردم محله سعدی با بیان اینکه مدیران در شهرستان شیراز باید جهادی کار کنند، گفت: هیچ مدیری حق ندارد ارباب رجوع را پشت در اتاق نگه دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شیراز، دکتر مصطفی امیری به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شیراز شامگاه گذشته با حضور در مسجد جامع سعدی مسائل و مشکلات این منطقه را موردبررسی قرار داد.

فرماندار شهرستان شیراز در این دیدار دو ساعته با تاکید بر ضرورت حضور مسئولان در اجتماعات مردمی اظهار داشت: مدیران باید در برنامه کاری خود به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که در ساعات غیر اداری در جمع مردم حاضر شده و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه درب اتاق تمام مدیران باید به روی مردم باز باشد، بیان کرد: با هیچ توجیهی نمی‌پذیریم که در شهرستان شیراز ارباب رجوعی پشت در اتاق مدیر معطل بماند.

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان شیراز تصریح کرد: ارتباط مردم و مسئولان باید آنچنان نزدیک باشد که مردم خود را از مدیران بدانند و فاصله ای میان خودشان احساس نکنند.

وی ادامه داد: این حق طبیعی مردم است که بخواهند رودرو با خادمان خودشان سخن بگویند و مسائل و مشکلاتشان را مطرح کنند.

امیری با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسئولان خاطرنشان کرد: ما همه خود را در مقابل مردم پاسخگو می‌دانیم.

وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات منطقه سعدی که توسط نماینده مردم این منطقه در حوزه‌های امنیت، مسائل فرهنگی، فاضلاب و ... مطرح شد، گفت: مدیران و تمام دست اندرکاران در حوزه‌های محتلف عزم جدی برای حل این مشکلات را دارند و با بهره‌گیری از امکانات موجود مشکلات این منطقه را در یک برهه زمانی کوتاه حل خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با اشاره به ضرورت تقویت پاسگاه در این منطقه تصریح کرد: نیروی انتظامی در حوزه امنیت تلاش خواهد کرد که مشکلات مردم به حداقل برسد اگر چه تا کنون نیز همین نگاه حاکم بوده است.

وی ادامه داد: احداث پاسگاه جدید و ایجاد ایستگاه‌های پلیس دو موضوعی است که به زودی اجرایی می‌شود.

این مقام ارشد در شهرستان شیراز با تاکید بر برخورد قاطع با صاحبان املاکی که منازل خود را به اتباع بیگانه غیرمجاز اجاره می‌دهند، عنوان کرد: در بحث اجاره خانه به اتباع بیگانه غیر مجاز با افراد خاطی برخورد قانونی می‌شود.

امیری تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم افراد برای تامین منافع شخصی امنیت مردم را دستخوش تهدید قرار دهند.

رییس شورای اداری شهرستان شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ظرفیت گردشگری در منطقه سعدی یادآور شد: در کنار موضوع گردشگری در منطقه سعدی باید به گونه ای اقدام شود که با ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد وضعیت معیشتی و اقتصادی منطقه بهبود یابد و متحول شود.

وی با بیان اینکه امنیت در کنار اقتصاد و فرهنگ شاخص‌های مهم توسعه هستند، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان شیراز باید با مدیریت جهادی و عزم جدی این شاخص‌ها را مورد توجه قرار دهند.

امیری از منطقه سعدی به عنوان یک نگین درخشان اقتصادی و فرهنگی یاد کرد و ادامه داد:‌ در این مسیر از هیچ همراهی و همکاری دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: مسائل و مشکلات منطقه سعدی به همراه مصوبات آن در کارگره تخصصی در فرمانداری شهرستان شیراز پیگیری می‌شود و به یقین تلاش دستگاه‌ها نیز در راستای بهتر شدن امور است.

امیری در بخش پایانی سخنان خود بیان کرد: منطقه سعدی یکی از قدیمی ترین نقاط شیراز است که مدیران بسیاری را در عرصه جهادی داشته است، یکی از این مدیران مرحوم فهندژ سعدی بوده که تا آخرین لحظات دغدغه خدمت به مردم را داشته است، این منش باید به عنوان یک الگو همواره مورد توجه باشد.

فرماندار شهرستان شیراز در پایان نیز یادآور شد: بازدید از مناطق مختلف شهرستان به ویژه نقاط کمتر برخوردار در دستور کار فرمانداری است و به صورت هر دوهفته یکبار انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Safa
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
ايشون خودش حاضره اين كارو بكنه؟اينا خودشون ميرن توي اتاقشون،درب اتاقشون ريموت داره،رئيس دفترش بايد مجوز ورود صادر كنه.با دوربين مدار بسته هم محوطه دفترشونو چك ميكنن و اگه مايل نباشن شخص خاصي ببينن ميگن بگو جلسست.اگه دروغ ميگم بگو دروغ ميگي.
جلبک خان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
حاج اقا یک فکری به حال بخشدارات کن
داراب
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
داراب هیچ مدیر حق نداره ارباب رجوع را کمتر از یک هفته بدواند.دو استقامت و میدانی...میگی نه بیا و ببین