کد خبر: ۵۶۰۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
دانشجویان خطاب به رئیس دانشگاه شیراز:

با اقدام مناسب از نفوذ فتنه‌گران به دانشگاه شیراز جلوگیری کنید

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز نامه ای خطاب به رئیس این دانشگاه نوشت.
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در نامه ای خطاب به ارشاد، رئیس این دانشگاه، خواستار جلوگیری از نفوذ فتنه گران در دانشگاه شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ در ابتدای این نامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار 19 بهمن ماه سال 1388 آمده است: «امروز معلوم شده است که کسانی که در مقابل عظمت ملت ایران، در مقابل کار بزرگ ملت ایران در انتخابات ایستادند، آن ها بخشی از ملت نیستند؛ افرادی هستند یا ضد انقلاب صریح، یا کسانی که بر اثر جهالت خود، بر اثر لجاجت خود، کار ضد انقلاب را می کنند؛ ربطی به توده‌ مردم ندارند.»

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در ادامه نامه خود آورده است: متاسفانه چندی است افرادی معلوم الحال که با سوء استفاده و فریب عده ای از دانشجویان دانشگاه شیراز سعی در القای افکار شوم و مسموم خود به دانشگاه را دارند و با انتشار مطالب خود در نشریات دانشگاه یادآور نشریات زنجیره ای شده اند.

این نامه  می افزاید: چندی پیش این عده با انتشار نشریه بامداد قصد نسبت دادن اتهاماتی ناروا به بدنه نظام جمهوری اسلامی، امام راحل و رهبری را داشتند که با هوشیاری مسئولان امر از انتشار آن جلوگیری شد؛ اما پس از آن با انجام عملی غیراخلاقی و غیرقانونی که خود نوعی دهن کجی و بی حرمتی به مسئولان دانشگاه بود، نسخه قابل بارگزاری(دانلود) نشریه را در فیسبوک قرار داده و منتشر کردند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در این نامه آورده است: این پایان ماجرا نبود و این بغض و کینه ها نسبت به وطن هنوز ادامه دارد تا آنجا که این دانشجویان با خط گیری از بیرون دانشگاه اقدام به انتشار ویژه نامه دوم خرداد کردند که با انتشار تصاویر و افکار افرادی که به فرموده رهبر معظم انقلاب «فتنه‌گران برای جاه‌طلبی خودشان به مصلحت یک کشور لگد زدند. (4/9/1389)» یادآور آن روزهای خیانت بار شدند.

اعضای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه در پایان این نامه خطاب به ارشاد، رئیس دانشگاه تاکید کردند: ما دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه شیراز از شما انتظار داریم تا با اقدام مناسب و در خور شان موجب جلوگیری از نفوذ فتنه گران در این دانشگاه شوید تا بتوانیم به دور از بازی های سیاسی کثیف به روند در خور شان دانشگاه شیراز که دارالعلمی در دارالعلم است، برسیم.

لازم به ذکر است، رونوشت این نامه به دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز و دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه شیراز ارسال و بین دانشجویان دانشگاه شیراز توزیع شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
3
دانشگاه محل تضارب اراء است و هیچ گروهی حق ندارد خود را محق و دیگری را باطل بداند.دانشجویان انقدر فهم وشعور دارند که درست را از غلط تشخیص میدهند و در مدیریت قیلی دانشگاه هم با انهمه فضای امنیتی حاکم بر دانشگاه موفقیتی حاصل نشد وحتی برعکس هم جواب داد.باید از گذشته تجربه اموخت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
7
به نظر میرسه تا زمانی که امثال دکتر صفوی و دکتر گشتاسبی تصمیم گیر در دانشگاه شیراز باشند ، حالا حالاها این بیانیه ها ادامه دار خواهد بود ، تمامی عوامل فتنه در حال پست گیری در دانشگاه شیراز هستند ، جالبه که فعال فتنه سال 88 به عنوان رییس گزینش کارکنان دانشگاه منصوب خواهد شد ، تمامی افرادی که در سال 88 نامه کذایی تقلب در انتخابات رو امضا کردند در حال پست گیری در سطح دانشگاه هستن ، این ها همه از نتایج سحر است !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
6
درود بر غیرت و تعصب پاک دانشجویان ولایت مدار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
0
يكي از اين عوامل فتنه رييس اموزش عالي اصطهبانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۳
0
ای برادر غافلی! دانشگاه را اطلاعاتی های حاکم بر امور اداری، مدیریت میکنند نه رییس دانشگاه و وزارت علوم!