کد خبر: ۵۶۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۳
آیت الله ایمانی:

معرفی مکتب تشیع به دنیای اسلام یک ضرورت است

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشتند: یکی از مجموعه های غریب در جامعه اسلامی مجموعه شیعه و تفکرات و اندیشه های ناب اهل بیت(علیهم السلام) می باشد.

حضرت آیت الله ایمانی در جمع اساتید مرکز شیعه شناسی حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به اینکه دشمن هم در دنیای واقعی و هم در فضای مجازی سعی در تخریب آثار اهل بیت(علیهم السلام) دارد، بیان داشتند: طبیعی است که وقتی مجموعه ای اثرگذار باشد به میزان تاثیرگذاری اش بر جامعه با آن دشمنی و مخالفت می شود و امروز هم که شاهد هجوم گسترده علیه شیعه هستیم بخاطر تاثیرگذاری فراوان مکتب تشیع و فقه اهل بیت(علیهم السلام) است.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس امام جمعه شیراز افزودند: دشمنان نمی توانند این وضعیت را ببینند و برای مقابله با آن به خشونت ها و تهمت ها متوسل شده اند.

 حضرت آیت الله ایمانی در این دیدار تاکید کردند: ابتدا باید شیعه را بشناسیم و بدانیم از کجا شروع شده و چه محتوای فکری دارد تا بتوانیم مقابل شبهه های مطرح شده پاسخ مناسب و در خور ارائه دهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه دادند: معرفی مکتب تشیع به دنیای اسلام و اینکه شیعه چه دارد و چه می گوید و چه می خواهد یک ضرورت است.

حضرت آیت الله ایمانی خاطرنشان ساختند: در گذشته تاریخ گامهای مهمی در این زمینه برداشته شده است و علمای شیعه به مقدار وسعشان با نوشتن کتاب و تاسیس کتابخانه قدمهای موثری را در معرفی تشیع برداشته اند.

رئیس جامعه روحانیت شیراز تصریح کردند: آنچه امروز مهم است این است که بتوانیم جوانان مسلمان دنیا را قانع کنیم که مکتب حقه جعفری همان اسلام نابی است که پیامبر اسلام(ص) مامور به تبلیغ آن شدند.

امام جمعه شیراز با اشاره به فعالیتهای گسترده حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در راستای گسترش معارف دینی، عنوان کردند: تربیت افرادی که شیعه را آنچنان که هست معرفی کنند کار بسیار ارزشمندی است و امیدواریم خدای متعال به شما که پیش قراولان این حرکت هستید توفیق دهد.

نظرات بینندگان