کد خبر: ۵۶۱۷۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۳

پیام تسلیت امام جمعه، استاندار و فرمانده سپاه استان به مناسبت شهادت سردار اسکندری/ اعلام زمان مراسم بزرگداشت

در پی به شهادت رسیدن سردار عبدالله اسکندری نماینده ی ولی فقیه در استان فارس، فرمانده سپاه فجر و دکتر احمدی استاندار فارس پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر؛ در پی شهادت مدافع حرم حضرت زینب(س) سردار عبدالله اسکندری مدیرکل سابق بنیاد شهید استان فارس در سوریه به دست تکفیری‌ها، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس و دکتر محمد احمدی استاندار فارس در پیامی مشترک ضمن تبریم و تسلیت شهادت این سرباز رشید اسلام، از برگزاری مراسم بزرگداشتی به همین منظور در ساعت 9:30 صبخ روز یکشنبه 11 خرداد ساعت در مکان حسینیه عاشقان ثارالله(ع) در شیراز خبر دادند. متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله (ع)

کلنا عباسک یا زینب(س)

شهادت فخر اولیاء و انبیاست. امام خمینی(ره)

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت به مولا و مقتداش خویش حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است که در روز عاشورا فرمودند: هل من ذاب یذاب عن حرم رسول الله(ص) (آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند) و امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه و با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور بی‌سر خود را رقم می‌زنند.

سردار رشید سپاه اسلام، شهید حاج عبدالله اسکندری که سالیان دراز در آرزوی شهادت بود با حضور در حرم مطهر حضرت زینب(س) و در کسوت مدافعان حرم آل‌الله جان خود را فدا نمود و پس از عمری جهاد و خدمت صادقانه شهد شیرین شهادت را از دست مولایش اباعبدالله الحسین(ع) نوش جان کرد.

مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد بر فرمانده معظم کل قوا و خانواده مکرم و هم‌رزمان این مجاهد سترگ. به مناسبت فقدان این سرباز رشید و ولایی و جان‌نثار، مراسم بزرگداشتی ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه در محل حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار می‌‌گردد. لذا از عموم امت شریف و ولایتمدار استان فارس جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس

دکتر محمد احمدی استاندار فارس

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عبدالحمید روحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
4
همچنین تشکر از فرمانده ارشد سپاه فجر استان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
0
تشکراز شهید شود ...جاپلوسی ممنوع
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
0
راه شهدا ادامه دارد
عبدالحمید روحانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
0
باتشکر از ناشناس {سایت شیرازه تمام نظر ارسال شده را در ج نکرد وبهتر بود جمله آخر را هم درج نمیکرد تا شما به این قضاوت نمیرسیدید}
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۳
0
لبیک یا حسین(ع)....