کد خبر: ۵۶۲۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳

کوچکترین بسیجی نورآباد هدایای جشن تولدش را به مردم سوریه اهداء کرد+عکس

پدر و مادر فاطمه زهرا خان احمدی هدایای جشن تولد یک سالگی فرزندشان را به مردم سوریه و جبهه مقاومت اسلامی اهدا کردند.
به گزارش شیرازه، در محرم سال 1392 زوج جوانی به نام های کیامرث خان احمدی و  لیلا رزمجویی تصمیم می گیرند فاطمه زهرا  تنها فرزند خود را که در آن زمان 5 ماه بیشتر سن  نداشت به عضویت بسیج در آورند. فاطمه زهرا که متولد چهارم خرداد سال 92 است هم اکنون حدود 7 ماه است که عضو افتخاری بسیج حوزه خواهران فاطمه (س) است.

نورآنلاین نوشت: این خانواده بسیجی جشن تولد  یک سالگی فرزندشان را همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) و با حضور اقوام و وابستگان خود برگزار می کنند و در همان روز تمام هدایایی که از طرف مهمان اهداء شده بود را به جبهه مقاومت اسلامی و مردم سوریه تقدیم می کنند .

فاطمه زهرا خان احمدی کوچکترین عضو بسیج ممسنی

پدر فاطمه زهرا در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: در این زمان که شیعیان سوریه در وضعیت حادی بسر می برند و بنا به فرموده مقام عظمای ولایت و تاکید بر تشکیل امت واحده اسلامی ، هدایای جشن تولد فرزندمان را به جبهه مقاومت اسلامی تقدیم کردیم.

 امیدواریم همه ی شیعیان و محبان اهل بیت (ع) در این شرایط بحرانی احساس مسئولیت کنند و توجه کنند که تفکر یزیدی بعد از 1400 سال دوباره به دنبال به نیزه کردن سرهای شیعیان است و در این شرایط حداقل کاری که می توان انجام داد جهاد مالی و کمک به جبهه مقاومت اسلامی است.

فاطمه زهرا خان احمدی کوچکترین عضو بسیج ممسنی

ما برخود واجب و لازم می دانیم همانگونه که رزمندگان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس به میدان رفتند در این نبرد حق علیه باطل که در سوریه رخ داده است پا در میدان گذاشته و وظیفه ی شرعی خود را انجام دهیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با اینگونه کارهای مذهبی و فرهنگی چراغ روشن و راه درستی را برای فرزند خود ترسیم کنیم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
0
افرین
حسین انصاری
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
0
سلام کیامرث خان

خوبه والا این یارانه بالاخره ب ی دردی خورد

فاطمه کوچولو تولدت مبارک