کد خبر: ۵۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
در آستانه سالگرد ارتحال امام(ره):

250 نفر از خرامه به مرقد مطهر امام اعزام شدند+عکس

در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، 250 نفر از مردم شهرستان خرامه در قالب 5 اتوبوس به بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در تهران اعزام شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد امام(ره) از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تثبیت نظام موثر است چرا که ما هر چه داریم از عظمت ایشان است و باید در راستای شناساندن شخصیت آن بزرگوار تلاش کرد.

وی در ادامه، بسترسازی و هماهنگی های لازم در راستای خدمت‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) را ضروری دانست و گفت: از اردیبهشت سال جاری تا کنون هماهنگی های لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره) با برگزاری نشست های متعدد صورت گرفته است.

افشاریان ضمن تشکر از کلیه دستگاه های اجرایی که در برگزاری این مراسم، با سپاه ناحیه خرامه همکاری داشتند اذعان داشت: برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی همه دستگاه های اجرایی است.

فرمانده سپاه ناحیه خرامه، همکاری ها و پی گیری های فرماندار شهرستان خرامه را ارج نهاد و گفت: در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، 250 نفر از شهرستان خرامه در قالب 5 اتوبوس به بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند که در این برنامه سه روزه، زیارت مسجد مقدس جمکران نیز پیش بینی شده است.


نظرات بینندگان