کد خبر: ۵۶۳۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳

ادعاهای مضحک کارشناس یک شبکه ماهواره‌ای تکفیری شیعی و صدور فتوا!

شبكه ماهواره ای اهل بيت(ع) متعلق به جریان شیعیان تکفیری كه رسالت تشكيل اش تشديد اختلاف ميان شيعه و سنى بوده است، باز هم خبرساز شد!
مدتى است كه نياز شديد مالى، حسن اللهيارى مدير و تنها كارشناس اين شبكه ماهواره‏ اى را مجبور كرده است تا براى جلب نظر حاميان مالى آمريكايى خود، مواضع مضحكی بگیرد.

به گزارش شیرازه به نقل از جهان؛ وى كه یک جوان افغانی و مورد حمایت جریان شیرازی ها یا همان شیعیان افراطی است و این شبکه را از آمریکا مدیریت می کند، تا کنون ادعاهای عجیبی کرده است؛ از ادعاى افضليت بر جميع علماى عصر غيبت و بی سواد خواندن علماى بزرگ و بی اثر خواندن حوزه‏ هاى علميه تا تخريب و توهين به آيات عظام وحيد خراسانى، سيستانى و مكارم شيرازى.

اين جوان جوياى نامى كه به هر درى می زند تا شهرت و مقبوليت كسب كند، اين‏ بار «رساله عمليه» خود را منتشر كرده است!

نامبرده در بخش استفتائات سايت خود، مانند مفتی های سلفی و تکفیری چنان دچار هذيان‏ گويى شده است كه حتى خونى كه از قمه‏ زنى در لباس باقى می ماند را پاك می داند! نكته بسيار قابل توجه اين‏كه وی خريد و فروش با رژيم صهيونيستى را مباح دانسته اما برادران اهل تسنن را كه در توحيد و نبوت و معاد با شیعیان مشترك هستند را مورد توهين قرار می دهد. از ديگر فتاواى عجيب وى، جايز ندانستن كمك به مردم مظلوم فلسطين است!

این شبکه توسط این فرد در قم تاسیس شد و عوامل آن با انتخاب این نام مقدس، سعی داشتند در فضای فرهنگی قم، موقعیتی برای خود کسب کنند. اهل بیت، در دوره فعالیت خود در راستای برجسته ساختن اختلافات مذاهب اسلامی و همسو با سیاست‌های انجمن حجتیه مطالبی را تهیه می‌کرد.

با بروز حساسیت در خصوص این شبکه، دادگاه ویژه روحانیت در قم، حکم پلمپ دفتر آن را صادر کرد. عوامل این شبکه در ادامه تحرکات خود، ضمن جسارت به علمای اسلام و نیز مقام معظم رهبری و ولایت فقیه، مدعی شداند رویکرد نظام حمایت از اهل سنت و قصد تضعیف مکتب اهل بیت (س) است!

گفتنی است جریان شیرازی ها، به عنوان گروهی انحرافی و افراطی در شیعیان، خط ایجاد اختلاف میان شیعیان و اهل سنت را طی سال های گذشته پیگیری کرده است. این جریان از سالیان پیش به آرامی اهداف خود را محقق کرده و اکنون صاحب چندین شبکه تلویزیونی ماهواره ای است که از این طریق به توهین و فحاشی به بزرگان اهل سنت و علمای معظم شیعه نموده و سایر شیعیان و وفادارن به آرمان های انقلاب اسلامی و امام (ره) را تکفیر می کند.

سید محمدصادق شیرازی، مرجع خودخوانده این جریان که در قم آزادانه به فعالیت می پردازد، چندی پیش در سخنانی به جوانان توصیه کرده بود که اشتباه پدران خود را که همانا مبارزه با طاغوت و رژیم شاهنشاهی و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی بود مرتکب نشوند. وی پس از ایام فتنه، برخورد با منافقان و عوامل بیگانه و برهم زنندگان آرامش را رد کرده و با این پرسش که «مگر منافق را باید کشت؟» حمایت تلویحی خود را از فتنه آمریکایی ـ انگلیسی سال ۸۸ اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
3
اکثر برنامه های ماهواره الکیه.اینم از به اصطلاح روحانی با سوادشون.خنده داره واقعا
تنگ طه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
2
خداوند آقاي اللهياري و ديگر افرادي كه ندانسته و يا از روي آگاهي و به خاطر كمك به مستكبران ، بين مردم جهان( كه نظر اينها بيشتر بين شيعه و سني است) اختلاف مي اندازند را به راه راست هدايت فرمايد.تا شاهد جهاني باشيم كه ديگر هيچكس ديگران را مسخره نكند و بر ديگران عيب نگيرد .
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
2
جهت اطلاع وی مورد حمایت فرقه شیرازیها نیست و از آنان انتقاد هم کرده کلیپش موجود است