کد خبر: ۵۶۴۰۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
فرماندار شیراز:

تا زمانی که فرماندار شیراز هستم اجازه نمی‌دهم مدیری به راحتی از کنار مشکلات مردم عبور کند

فرماندار شیراز گفت که قول می‌دهم که مشکلات منطقه رکن‌آباد را پیگیری کنم.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان، مصطفی امیری در جمع مردم شهرک رکن‌آباد با اشاره به ضرورت حل مشکلات مردم و دیدار بی‌واسطه مسئولان با مردم، اظهار داشت: پیش از اینکه به این شهرک بیایم تا حدودی با مشکلات اینجا آشنا بودم اما در عین حال با اینکه رکن‌آباد کنار گوش شیراز است هیچ اقدام موثری در سال‌های گذشته در این منطقه صورت نگرفته است.

وی با نامطلوب دانستن اینکه چند سال است هیچ اقدامی برای رفع مشکلات این منطقه صورت نگرفته، ابراز داشت: مدیریت ضعیف، ناکارآمد و ناتوان از طرفی و بوروکراسی خسته‌کننده ادارات از طرف دیگر باعث شده مشکلات منطقه رکن‌آباد سال‌ها روی یکدیگر انباشته شود و امروز به انبوهی از مشکل تبدیل شود.

فرماندار شیراز افزود: می‌خواهم در این ایام مبارک و پرخیر و برکت از همکارانم در فرمانداری و ادارات شهرستان شیراز قول بگیرم که مشکلات مردم را در اسرع وقت حل کنند.

وی بیان کرد: اگر رؤسای ادارات خود را جای مردم منطقه رکن‌آباد بگذارند که از آب آشامیدنی محروم هستند به‌یقین همت بیشتری خواهند کرد. امنیت، جاده، آب‌آشامیدنی و ... نیازهای حداقلی مردمی است که کنار گوش ما زندگی می‌کنند، این‌ها مردم همین مرز و بوم هستند و غریبه نیستند.

وی تصریح کرد: مسئولانی که در نظام جمهوری اسلامی حکم مسئولیت گرفته‌اند باید برای مردم کار کنند و خدمت بی‌منت داشته باشند.

فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه متوجه کمبود اعتبارات در ادارات هستم، ادامه داد: رفع بسیاری از این مشکلات به اعتبارات آنچنانی نیاز ندارد و چه بسا با حذف بوروکراسی اداری حل شود.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات این منطقه گفت: در این کارگروه سعی می‌کنیم در دو مرحله کوتاه‌مدت و میان‌مدت مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار دهیم و نسبت به حل آنها اقدام کنیم. مدیران دستگاه‌ها موظف هستند طی یک‌ماه گزارش عملکرد خود را به فرمانداری بدهند.

امیری خاطرنشان کرد: تا زمانی که من در فرمانداری شیراز مسئولیت دارم اجازه نمی‌دهم مدیری به راحتی از کنار مسائل و مشکلات مردم عبور کند و اگر غیر از این باشد مدیر دلسوزتری جایگزین مدیر بی‌مسئولیت می‌شود.

این مسئول ابراز داشت: مدیری که برای بررسی مشکلات و شنیدن دردهای مردم وقت ندارد جهادی نیست و نمی‌تواند خواسته مقام معظم رهبری را محقق سازد.

رئیس شورای اداری شهرستان شیراز ادامه داد: چگونه است که اوایل انقلاب همگان از دکتر و مهندس گرفته تا بی‌سواد و بیکار زیر یک بیرق دفاع می‌کردیم و هم به سازندگی توجه داشتیم اما امروز حاضر به شنیدن مسائل و مشکلات نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه با هم‌افزایی و همکاری می‌توان سریع‌تر به هدف اصلی که همان توسعه است رسید، تصریح کرد: تا همدلی و هم‌افزایی میان مدیران حاکم نشود نمی‌توان کاری را از پیش برد و موفق بود.

امیری با اشاره به نقش نظارتی مهم و مؤثر بر مدیران توسط شبکه‌های مردمی اظهار داشت: قول می‌دهم که مشکلات منطقه رکن‌آباد را پیگیری کنم.

فرماندار شیراز به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با حضور در شهرک رکن‌آباد ابتدا از پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهر بازدید کرد و سپس با حضور در جمع مردم مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
1
خوبه والا ملت واسه تثبیت خودشون همیشه از ابزار حمایت از قشر محروم استفاده می کنند.شما فعلا از ماشین چند صد میلیونیت پیاده شو.....اینقدر شعار نده
پنجعلی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
2
الکی میگه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
1
مردم دارند نهایت بی عدالتی را مشاهده میکنند
من حاضر هستم تک تک ادارات را با شما همکاری کنم و گزارشی کامل از بی عدالتی در خصوص ارباب رجوع تهیه و تقدیم کنم
به خصوص پاسگاه ها دادگاه ها وادارهر برق و گاز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
1
تا زمانی که فرماندار شیراز هستم ....

جناب فرماندار لطفاً یک گزارش از دیدارهای بی واسطه مردمی قبلی که با سایر شهرک نشینها داشته اید و اقدامات و گامهای عملی که برای آنها برداشته اید ، ارایه نمایید تا
خدای نکرده شائبه تبلیغات زودهنگام انتخابات مجلس به ذهن متبادر نشود
شیراز من
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
0
پس لطفا سری به خیابان احمدی بزنید اطراف حرم احمد بن موسی که زمانی مروارید خرید و فروش می شد ملاصدرا داشتیم دعای کمیل اقای دستغیب مشام جانمان را معطر می کرد حال خانه ما گرفتار کفتر بازها فاسدان و معتادان شده ما باید از شیراز برویم تا اتباع بیگانه بشوند شیرازی و پولدار با اجاره بالا خانه ها را اجاره می کنند ایا شیراز فقط همت و عفیف اباد است جواب بدهید منتظریم
مهدى
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
1
بزرگواران اجازه بدهيد انجام هر كارى به زمان احتياج دارد اطفا اجازه بديد و بعد قضاوت بكنيد حتما گزارش اجراى مصوبات هم ارايه خواهد شد بگزاريد مسولين با ارامش كار كنند و زمان بديد
فتوحی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
0
اگر تونستی اداره برق و وادار کنی در بلوار دستخضر روشنایی نصب کنه درست میگی
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
1
آفرین به استاندار با این انتخاب مناسب
هادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
1
یک فرماندار مستقل و فراجناحی به شیراز آمده بگذارید برنامه هایش را اجرا کند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳
0
فرماندار بازدید از نقاط مشکل دار و نظارت بر رفع مشکلات اجرایی را سر لوحه قرار داده است که این کار بسیار مناسبی است