کد خبر: ۵۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۳

احتمال انتقال یکی از تیم‌های فوتبال شیراز به تهران

اگر فصل گذشته از تیم بهمن حمایت می‌شد می‌توانستیم به لیگ یک صعود کنیم اما مسئولان هیچ‌گونه حمایتی نکردند
به گزارش شیرازه به نقل از فارس،‌ سعید زارع اظهار داشت: پس از انتخابات ریاست هیئت فوتبال فارس منتظر هستیم با مسئولان این هیئت و اداره کل ورزش و جوانان این استان جلساتی برگزار شود تا شرایط حضورمان را در فصل بعد لیگ دسته دوم بررسی کنیم.

وی افزود: در صورتی که به تیم بهمن کمک شود با قدرت به کارمان در شیراز ادامه می‌دهیم و اگر کمکی به تیم نشود مطمئن باشید تیم را به تهران انتقال می‌دهم چراکه در آنجا شرایط و امکانات و حمایت‌های خوبی از تیم‌های فوتبال می‌شود و با توجه به اینکه محل سکونت و شغلم در تهران است بهتر می‌توانم تیم را اداره کنم.

زارع ادامه داد: اگر فصل گذشته از تیم بهمن حمایت می‌شد می‌توانستیم به لیگ یک صعود کنیم اما مسئولان هیچ‌گونه حمایتی نکردند و ما با اختلاف امتیاز بسیار کمی از صعود باز ماندیم و حالا نیز با هیچ شرایطی امتیاز تیم را نمی‌فروشم.

مدیرعامل تیم بهمن ادامه داد: صحبت‌هایی شد و خریدارانی نیز آمدند اما من به هیچ وجه تیم را نمی‌فروشم و اگر شرایط و کمک‌ها آماده نشود تیم را به تهران انتقال می‌دهم.

وی همچنین گفت: فصل گذشته در شیراز فقط برای انجام بازی‌هایمان زمین دستغیب را به ما می‌دادند که به هیچ‌وجه استاندارد نیست و بازیکنان در این زمین آسیب می‌بینند و اگر قرار شد در شیراز بمانیم در زمین ورزشگاه دستغیب بازی نمی‌کنیم.

این مسئول در مورد وضعیت کادر فنی و بازیکنان گفت: حدود 70 درصد از بازیکنان با تیم قرارداد دارند و باید بیایند و به تعهدشان عمل کنند و فصل بعد از آنان استفاده می‌کنیم و فقط شاید چند بازیکن جوان به تیم اضافه شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کادر فنی فصل گذشته خوب کار کرد قصد داریم که همچنان وحید رضایی را به عنوان سرمربی تیم در اختیار داشته باشیم.

زارع در مورد انتخاب هنرپیشه به عنوان رئیس هیئت فوتبال بیان کرد: هنرپیشه یک فرد فوتبالی بوده و با مشکلات تیم‌ها آشنایی دارد و از آنجا که جوان و پرانرژی است، به‌خوبی می‌تواند مسائل فوتبال این استان را بررسی و پیگیری کند و امیدوارم فوتبال فارس با حضور وی به جایگاه پیشین خود در کشور بازگردد.

این روزها تمام لیگ‌های فوتبال کشور تعطیل است و تیم‌ها در حال آماده‌سازی و تغییر و تحولات هستند.

تیم فوتبال بهمن شیراز که چند سالی است در فوتبال فارس صاحب نام و نشانی شده است و پس از فجر شهید سپاسی تنها تیم مطرح فوتبال این استان به‌شمار می‌رود و در لیگ دسته دوم حضور دارد، با تلاش بازیکنان جوان و باانگیزه خود از لیگ فارس به لیگ دسته دوم کشور رسید اما فصل گذشته نتوانست به لیگ یک صعود کند.

نظرات بینندگان