کد خبر: ۵۶۶۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
تذکر عضو شورای شهر به رئیس شورا:

آقای رئیس در مطالبی که ارائه می دهید خرد جمع را در نظر بگیرید/ هر کس منتقد ما باشد حتما مخالف ما نیست

رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر در نطق پیش از دستور خود درخصوص ضرورت اصلاح لحن رییس شورای شهر نسبت به منتقدان تذکر داد.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، رییس کمیسیون تلفیق شورای شهر در نطق پیش از دستور خود درخصوص ضرورت اصلاح لحن رییس شورای شهر نسبت به منتقدان تذکر داد.

محمدتقی تذروی تصریح کرد: گاهی رییس شورا در شروع جلسات نکاتی را ارائه می‌نمایند که معمولاً رسانه های حاضر نیز آن را تیتر می کنند و برداشت عام مردم این است که آن سخنان نقطه نظر جمع می باشد لذا درخواست دارم در مطالبی که ارائه می دهید خرد جمع را در نظر بگیرید و از ادبیاتی استفاده کنید که گروه و قشر خاصی را مورد تهاجم قرار ندهد زیرا اینطور نیست که هر کس منتقد ما باشد حتما مخالف ما است.

وی افزود: به یقین ما از افرادی که انتقاد سازنده و منطقی به‌دور از جوسازی از مجموعه شورا داشته باشند با روی باز استقبال می‌کنیم.

این عضو شورا در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تابستان یکی از دغدغه‌های فکری خانواده‌ها و به‌ویژه جوانان این است که اوقات فراغت خود را در تابستان چگونه بگذارنند البته به یقین خانواده و خود جوان برنامه‌های خاص و ویژه را پیش‌بینی می‌نماید ولی باید دید سهم مسئولین و متولیان شهر در این امر چه مقدار می‌باشد؟

وی خاطرنشان کرد: همه سازمان‌ها و نهادهای مرتبط مدعی هستند که می‌خواهند اقدامات فرهنگی و اجتماعی، هنری، ورزشی و غیره خاص جوانان دختر و پسر انجام دهند اما متأسفانه به علت نبود یک مدیریت واحد و همچنین عملکرد جزیره‌ای متولیان، این فعالیت ها خروجی مناسبی ندارد.

تذروی افزود: البته این حرف‌ها به معنای آن نیست که کسی کاری انجام نمی دهد بلکه کارها با کیفیت مطلوب و کامل ارائه نمی شود لذا از مسئولین در استانداری و فرمانداری درخواست داریم که مدیریت نمایند و یک انسجام کامل در برنامه‌ها ارائه کرده تا شاهد به هدر رفتن اوقات جوانان عزیز نباشیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
2
آش اینقدر شور شد که صدای اقای تذروی هم درآومد. واقعا تا حالا سابقه نداشت که به خاطر انتقادات منطقی یکی از مسئولین جزء هم با ادبیات اقای حقدل صحبت کنه.
افکار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
1
شاید اگر شورائیان زودتر تصمیم به کنترل رئیس خود می گرفتند کار به اینجا نمی کشید