کد خبر: ۵۶۸۷۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳

توقف «فرماندهی انتظامی خرامه» در چهارراه تصمیم‌گیری

وجود این قبیل تحرکات، گویای یک حقیقت است، حقیقتی ناگوار که از ادامه شرارت قاچاقچیان در این منطقه خبر می دهد و ممکن است برای باری دیگر، خون پاک شهید رحیمی ها و شهید جوادی ها، فدای اهداف خبیثانه شود.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، یکی از اساسی ترین ارکان و پایه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تامین امنیت برای مردم است که این تکلیف بر عهده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است.

این تکلیف زمانی بیشتر محسوس خواهد بود که تاثیرات منفی قاچاق مواد مخدر، منکرات و فساد، قتل، اغتشاشات، مزاحمت ها و یا استفاده از اسلحه بروز کرده و موجب کلافگی و سلب امنیت از مردم شود.

شهرستان خرامه به مساحت 1624 کیلومتر مربع و با جمعیتی بالغ بر 67100 نفر ثابت و 70000 نفر شناور دارای مردمانی صبور و زحمت کش است که اصالتهای فرهنگی و قومیتی خود را حفظ کرده اند و همواره دین دار و آزاده و با اعتقادات دینی قوی بوده اند؛ این خصوصیت را جوانان با غیرت این منطقه در طول 8 سال جنگ تحمیلی به اثبات رسانده اند.

اما آنچه که در این مطلب، وجه اشاره دارد، کنترل انتظامی این منطقه با یک کلانتری است، منطقه ای که متاسفانه به علت برخی از بی مهری ها در گوشه ای از نقشه استان فارس رها شده و به خاطر وجود بی راهه های متعدد، به مأمنی برای برخی سودجویان تبدیل گشته است.

کشف 25 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در آخرین روز از سال 92، شهادت دو مامور ناجا و کشف چهارتن مواد مخدر طی درگیری ماموران با اشرار مسلح و سوداگران مرگ در روستای معزآباد جابری، کشف 38 کیلوگرم حشیش در ایام نوروز امسال، انهدام باند سارقین خودرو، دستگیری سارقین لوازم کشاورزی، دستگیری بیش از 600 نفر افراد تحت تعقیب و مجرمین در سال 92 و توقیف بیش از 600 دستگاه موتور سیکلت متخلف همگی دلایلی واضح و روشن مبنی بر حضور مستمر و شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی خرامه در عرصه تامین امنیت شهرستان است؛ خون پاک شهید محمدحسین رحیمی والاترین گواه این مسئله است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/khordad%2093/24%20kalaf/24%20khordad%20kalaf%201.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/khordad%2093/24%20kalaf/24%20khordad%20kalaf%202.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/khordad%2093/24%20kalaf/24%20khordad%20kalaf%203.jpghttp://sedaykherameh.ir/files/images/93/khordad%2093/24%20kalaf/24%20khordad%20kalaf%204.jpg

اما وجود این قبیل تحرکات، گویای یک حقیقت است، حقیقتی ناگوار که از ادامه شرارت قاچاقچیان در این منطقه خبر می دهد و ممکن است برای باری دیگر، خون پاک شهید رحیمی ها و شهید جوادی ها، فدای اهداف خبیثانه شود.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/khordad%2093/24%20kalaf/24%20khordad%20kalaf%205.jpg

ارتقاء فرماندهی انتظامی شهرستان خرامه، به عنوان اساسی ترین راهکار است، حرکتی که سالهاست در "چهارراه تصمیمات" توقف کرده و هر بار در جلسه ای از آن سخن به میان می آید اما بدون خروجی، راکد می ماند.

سردار سجادیان فرمانده نیروی انتظامی فارس، 22 بهمن سال 92 در بازدیدی که از ساختمان خریداری شده جهت استقرار فرماندهی انتظامی شهرستان داشت، "ساختمان سابق کارخانه پفک زنی خرامه" را به دلایل مختلفی همچون قدیمی بودن، نامناسب بودن فضای ساختمان و نیاز به هزینه بالا، مناسب استقرار ندانست.

http://sedaykherameh.ir/files/images/93/khordad%2093/24%20kalaf/24%20khordad%20kalaf%206.jpg

این مشکل، وارد فاز جدیدی به نام "تامین زمین ده هکتاری باغ خان" شده و پس از گذشت 4 ماه از مردود شدن ساختمان کارخانه پفک زنی، هنوز هم این بند در پایان اخبار و صورتجلسات مسئولین شهرستان و استان نوشته می شود: «در این جلسه درخصوص موانع و مشکلات بر سر راه استقرار کلانتری در بخش کربال و ارتقاء فرماندهی انتظامی بحث شد و در خصوص رفع آنها در اسرع وقت، تصمیماتی اتخاذ گردید.»

حال باید منتظر ماند که توپ این مشکل در چه زمینی فرود خواهد آمد؛ آیا نماینده مردم در مجلس، فرماندار خرامه، شورای شهر خرامه و فرمانده انتظامی استان فارس، سرنخ این کلاف سردرگم را پیدا خواهند کرد؟


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سرباز وطن
Germany
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
0
قابل توجه تحلیلگران اجتماعی و صاحبان منبر

آمار شگفت آور گوگل از سرچ کلمات "سکس"، "ایران" و "چادر" در دوران احمدی نژاد


http://barayemardom.ir/news/news_item.asp?NewsID=17367

گوگل بزرگترین موتور جستجوگر جهان است که روزانه میلیون ها کلمه را برای مخاطبین خود جستجو میکند/ شما به دنبال برداشت های سیاسی از این موضوع هستید/ جامعه زمانی به دنبال فحشا میرود که دغدغه نداشته باشد / احمدی نژاد با آمدنش فضای جامعه را به سمت توجه به مسایل معنوی، عدالت و حضرت مهدی (عج) معطوف نمود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
0
به نظر من فرماندهی انتظامی به زمین ده هکتاری نیاز نداره با دو هکتار هم میشه فرماندهی انتظامی درست کرد حالا این پولی رو که هزینه کردن واسه این ساختمان خریداری شده و الان مورد تایید نیست چی میشه.به نظر من فرمانداری ساختمان کارخانه پفک نمکی سابق رو با تخفیف ویژه بدن به کسی که دوباره بیاد همین کارخانه رو راه بندازه و بهش تهسیلات ویژه بدن تا یه نفر داوطلب بشه واسه این شروع کننده چرخ اقتصاد خرامه باشه
ناشناس
والا ما که د ر خرامه هستیم یک ریال هم هزینه نشده.
کارهای انتظامی را به مسائل سیاسی نکشونید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳
0
اگر خرج راه اندازی فرماندهی انتظامی زیاده پس صبر کنید تا شهیدان دیگر هم رو دستون بمونه شاید از یه جایی بیاد برسه