کد خبر: ۵۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۳
استاندار فارس:

نسبت به مسائل فرهنگي استان حساسم/ از تذكرات دلسوزانه روحانيت استقبال مي‌كنم

معتقديم بر اساس فرموده امام راحل(ره) حفظ نظام اسلامي از اوجب واجبات است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، دكتر سيد محمد احمدي در ديدار جمعي از علما و روحانيون استان كه با حضور نماينده ولي‌فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز، نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري و توليت آستان مطهر احمدي و محمدي(عليهم السلام) و توليت آستان مطهر سيد علاءالدين حسين و دبير جامعه روحانيت شيراز برگزار شد، اظهارداشت: از روزي كه توفيق خدمتگزاري به مردم شايسته فارس را پيدا كردم همه توان خود را بر مبناي آسيب‌‌شناسي و زمينه‌سازي حل مشكلات استان قرار دادم.

وي با تأكيد بر اين موضوع كه با همدلي و همكاري بين مسئولين و مردم مي‌توان بر مشكلات استان غلبه كرد، افزود: روند فعاليت مديريت ارشد استان بر اساس دريافت نظرات و پيشنهادات همه گروه‌هاي اجتماعي از جمله علما و روحانيون، خانواده‌هاي شاهد و ايثارگران و همچنين تشكل‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي و صنفي معتقد و ملتزم به نظام است.

* مديريت ارشد استان نسبت به مسائل فرهنگي فارس حساس است

نماينده عالي دولت در استان فارس به وجود تعامل سازنده و اثرگذار بين مديريت ارشد استان، نماينده ولي فقيه و نمايندگان مردم فارس در مجلس شوراي اسلامي اشاره و تصريح كرد: همواره تلاش كرده‌ايم از ظرفيت همه گروه‌هاي اجتماعي براي رفع مسائل و مشكلات استان و پيشبرد بهتر اهداف و برنامه‌هاي توسعه فارس در همه بخش‌ها استفاده كنيم.

دكتر احمدي اعمال سياست‌هاي دولت تدبير و اميد در بهره‌گيري از ظرفيت همه جناح‌ها و گروه‌هاي سياسي معتقد و ملتزم به اسلام، انقلاب و نظام اسلامي را استراتزي مديرت ارشد استان توصيف و تصريح كرد: دولت تدبير و اميد از آغاز، فعاليت خود را بر اساس دوري از افراط و تفريط و استفاده از ظرفيت‌ تمام دلسوزان اسلام و نظام اسلامي قرار داده و اين سياست دولت در استان فارس نيز دنبال و اجرا شده است.

وي با تأكيد بر اين موضوع كه مديريت ارشد استان نسبت به مسائل فرهنگي فارس حساس است، گفت: در حوزه اقتصادي اساس برنامه‌ريزي و فعاليت‌ها بر مبناي اقتصاد مقاومتي مورد نظر و تأكيد رهبر فرزانه انقلاب و استفاده از ظرفيت‌هاي مردمي اعم از بسيج و سازمان‌هاي مردم نهاد قرار دارد.

استاندار فارس از علما و روحانيون به عنوان كارشناسان خبره‌ي عقيدتي اسلام و نظام اسلامي ياد و خاطرنشان كرد: از نقد و تذكرات دلسوزانه علما و روحانيت معظم استقبال مي‌كنيم چرا كه معتقديم بر اساس فرموده امام راحل(ره) حفظ نظام اسلامي از اوجب واجبات است.

دكتر احمدي همچنين بيان داشت: وجود مرقد مطهر احمدبن موسي شاهچراغ(ع) و ديگر امامزادگان(عليهم السلام) در استان فارس و شهر شيراز به عنوان سومين حرم اهل بيت(عليهم السلام) يك نعمت بزرگ خدادادي است كه براي قدرداني از اين نعمت تلاش مي‌كنيم.


نظرات بینندگان