کد خبر: ۵۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۸ تير ۱۳۹۳
احمدی:

دریاچه بختگان فارس به ارومیه دوم تبدیل شده است

استاندار فارس دریاچه بختگان را ارومیه دوم در کشور دانست.
به گزارش شیرازه به نقل از مهر، محمد احمدی بعد از ظهر دیروز شنبه در جلسه شورای اداری و برنامه ریزی استان در شهرستان نی ریز، گفت: وضعیت دریاچه بختگان در حال پیگیری است زیرا امروز دریاچه جای تاسف دارد.

وی تاکید کرد: کارشناسان باید به دنبال علت بگردند اما رایزنی های مختلفی با معاون اول رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی شده است.

استاندار فارس تصریح کرد: باید برای رفع مشکلات بختگان فکر چاره باشیم زیرا به طور حتم شاهد طوفان و ریزگرد در این منطقه خواهیم بود.

احمدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز کار و تلاش اولویت اول در استان فارس است، گفت: بازی های سیاسی بچگانه و رفتارهای جناحی در استان فارس به اتمام رسیده  و امروز همه به دنبال کار و تلاش هستند.

وی تصریح کرد: امروز مردم از مباحث سیاسی و جناحی خسته شده اند و به همین دلیل به اعتدال رای دادند و امروز باید به مردم احترام گذاشت.

استاندار فارس تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با روش اعتدال که بهترین شیوه حکومت است کار خود را آغاز کرد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه  روش های حکومتی را تجربه کردیم اما هیچ راهی به غیر از اعتدال نیست.

احمدی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهرستان نی ریز تنها نیست، گفت: ظرفیت ها و داشته های این شهرستان بسیار فراوان است و باید با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود: فولاد نی ریز با مشارکت بخش خصوصی خوب پیش رفته  و قسمتی از این مجموعه 70 درصد پیشرفت کار داشته و همچنین سد چشمه عاشق نیز با تزریق اعتبارات در سال آینده بهره برداری خواهد شد.

استاندار فارس یادآور شد: در جهت رفع مشکلات آب روستایی 10 هزار میلیارد تومان نیاز داریم اما تاکنون شش هزار میلیارد تومان دریافت شده که البته از کل کشور بیشتر دریافت کرده ایم.

احمدی با بیان اینکه باید اتاق فکر در شهرستان نی ریز راه اندازی شود، گفت: باید از حضور نخبگان در شهرستان نی ریز استفاده شود و با راه اندازی اتاق فکر به خوبی می توانیم برنامه ریزی درست برای توسعه و پیشرفت شهرستان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: استان آرام است و همه به چیزی به غیر از خدمت فکر نمی کنند و ما امیدواریم تلاش ما رشد و توسعه استان فارس را به همراه داشته باشد.

نظرات بینندگان