کد خبر: ۵۷۷۲۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۱ تير ۱۳۹۳

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد در استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد برکنار شد

نماینده تام الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، کریم زارع رییس سابق منطقه یک و نماینده تام الاختیار این دانشگاه در سه استان جنوبی کشور برکنار شد.

خبرگزاری ایرنا به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد که زارع از این سمت برکنار شده و امروز چهارشنبه حجت الاسلام عبدالرضا جمال زاده دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان لرستان و رییس دانشگاه آزاد واحد خرم آباد به عنوان نماینده تام الاختیار جدید این دانشگاه معرفی می‌شود.

کریم زارع با تایید خبر تغییر مسوولیت خود به ایرنا گفته 20 مسوولیت از 40 مسوولیتم در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده  و تا به امروز هیچ گاه از مسوولیت های خود استعفا نداده‌ام.

کریم زارع همچنین در خصوص برکناری دکتر حقیقت از ریاست دانشگاه آزاد شیراز گفته است  آیت الله هاشمی رفسنجانی را فردی آزاد اندیش و از ارکان نظام می دانم و با شناختی که از آیت الله دارم ایشان نسبت به این کار رضایتی ندارند.

زارع هر چند برکناری رئیس دانشگاه ازاد شیراز به دلیل انتقادات حجت الاسلام روحانی از سیاست‌های هاشمی رفسنجانی را تلویحا رد کرده اما در عین حال گفته که هر گونه تعرض به حرمت استادان و روحانیت را غیرمنصفانه و غیرقانونی می دانم چه برسد این که در قبال آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

حجت الاسلام سید حمید روحانی پنجم خرداد امسال در سخنانی در محل دانشگاه آزاد واحد شیراز از برخی سیاست های دولت های سازندگی و تدبیر وامید انتقاد کرده بود.

به نظر می‌رسد برکناری کریم زارع به دلیل اعتراضات مسئولین، نمایندگان و دانشجویان استان درباره نحوه برخورد با مسئولین دانشگاه آزاد و عزل اتوبوسی مدیران این دانشگاه است.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
یک دوست ولایتمدار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳
2
لطفااصلاح فرماییدبرکناری ایشان(دکترکریم زارع) بدلیل پیروی ازولایت وعدم موافقت باتعویض روسای ولایی وبسیجی دانشگاه بوده واقایان میخواهند زمینه رادردانشگاه ازادبرای انتخابات مجلس وخبرگان آماده کنند دلیل ومدرک رابانگاه به پرونده اسدی وتفکرات سیاسی حاج اقاجمالزاده میتوان به دست اورد
آنتی فتنه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳
1
باند عبدالحمید اسدی ، آخر کار خودش رو کرد و با حمایت میرزاده ‏ ،دکتر زارع رو هم که حامی هاشمی بود رو برکنار کرد، ببینید جنگ قدرت رو حتی به به حامیان خودشون هم رحم نمی کنن
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳
5
کار خیلی خیلی خوبی بود این حرکت.ممنون که برکنارش کردین.دکتر حقیقت که بسیار ولایت مدار و کاری بود رو بیخودی برکنارش کردند.درود بر دکتر حقیقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳
1
سلام
اشتباه نکنید این دکتر اسدی بود که باعث برکناری هر دو شد