کد خبر: ۵۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۲ تير ۱۳۹۳
سازمان فرهنگی شهرداری شیراز هشدار داد:

کارت صلاحیت راننده تاکسی‌های روزه‌خوار تمدید نمی‌شود

رانندگان تاکسی و اتوبوس سفیران شهرداری هستند بنابراین کارت صلاحیت رانندگانی که در ملأعام در شیراز روزه‌خواری کنند، تائید نمی‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل ازتسنیم، حجت‌الاسلام علی سقاچی اظهار کرد: کسانی که در ملأعام روزه‌خواری کنند، دهن‌کجی به حکم خداست و ما موظف هستیم در محدوده کاری خود با این موضوع برخورد کنیم.

وی گفت: شهر شیراز 13 هزار راننده تاکسی و هزار راننده اتوبوس دارد و این افراد پیشانی شهر و سفیران شهرداری هستند بنابراین هر عمل این افراد به شهرداری نیز مربوط می‌شود.

حجت‌الاسلام سقاچی افزود: رانندگان تاکسی و اتوبوس سفیران شهرداری هستند بنابراین کارت صلاحیت رانندگانی که در ملأعام روزه‌خواری کنند، تائید نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با بیان اینکه ماه رمضان تمرینی برای ترک گناه است، خاطرنشان کرد: ما به عنوان نهادهای مسئول وظیفه داریم که مقدمات بهشتی شدن مردم را فراهم کنیم و این امر با احیا امر به معروف و نهی از منکر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از کارهایی که شهرداری شیراز در سطح شهر انجام داده فضاسازی شهر متناسب با فضای ماه رمضان است که از یک هفته قبل از ماه رمضان تابلوهای سطح شهر، پل‌ها و استندها به شعرهای ماه رمضان مزین شده است.

حجت‌الاسلام سقاچی گفت: امید است این فضاسازی منجر به رعایت بیشتر احکام دین و احیا امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شود و باید قیامت باوری را در میان مردم گسترش داد.

نظرات بینندگان