کد خبر: ۵۷۸۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۳
گزارش خبرگزاری فرانسه:

شهید زنده ای که همه جا هست و هیچ جا نیست

فرانس پرس ضمن صحبت درباره شخصيت معنوي سردار سليماني مي‌نویسد: هيچ كس چيزي راجع به او و افرادش نمي‌داند. او همه جا هست و هيچ‌ جا نيست.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، خبرگزاری فرانسه در گزارشي كه از مسائل پيراموني سردار قاسم سليماني تهيه كرده آورده است: مردي كه مهم‌ترين نقش را در كمك به عراق براي پايان دادن مسائلش داشته، فرمانده سپاه قدس ايران، همچنان نامرئي است. اين استراتژي جديدي براي سليماني نيست. مرد 57 ساله‌اي كه كمتر عكسي از او منتشر مي‌شود.

این خبرگزاری در ادامه با دادن لقب «شهيد زنده» به سردار سليماني آورده است: وي از سال 1998 به عنوان فرمانده قدس انتخاب شده است. سليماني در مواقع بسيار نادر اقدام به صحبت عمومي مي‌كند و يك جور ذوق و حرارت آشكار در اطراف وي وجود دارد كه جذبه معنوي آن شخصيتش را فراگرفته است.

خطرناك‌ترين مرد خاورميانه، بسيار نامرئي است

اين گزارش در ادامه آورده است: تصاوير كمي از صورت وي منتشر شده كه نگاه خيره سنگين و ريش و موي خاكستري‌اش در قاب بسته دوربين ديده مي‌شود.

اين گزارش ادامه داده است: يك مقام ديپلماتيك مي‌گويد: سليماني سوريه را مانند كف دستش مي‌شناسد و از عراق دانش خوبي دارد. اعضاي نيروي قدس به وي مطلقا احترام مي‌گذارند. معمولا وزارت خارجه ايران، حضور وي در عراق و سوريه را رد مي‌كند.

اين گزارش در خاتمه آورده است: هيچ كس چيزي راجع به او و افرادش نمي‌داند. او همه جا هست و هيچ‌ جا نيست.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
دشمن بداند ما از این شیر مردان زیاد داریم که گمنام هستند وبه موقعش پیدایشان میشود سرافراز باش شیر مرد
سید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
خدا حفظش کند افتخار ایران و ایرانی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
خداييش به برچسب سينه خوب نگاه كنيد "ملت ايران"
واقعا قلب ملت ايران برايش مي تپد
ويك ملت پشتش هستند