کد خبر: ۵۷۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۵ تير ۱۳۹۳

فجرسپاسی در برزخ بودن یا نبودن؛ چرا سرنوشت فجر برای کسی مهم نیست؟

با گذشت چند ماه از سقوط تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ دسته یک، همچنان وضعیت این تیم نامشخص است.
در حالیکه مسئولین فجر شهید سپاسی شیراز پس از باخت در مقابل تیم پیکان تهران و  سقوط به لیگ دسته یک پیگیری شکایت از حضور یکی از بازیکنان این تیم بودند تا شاید نقطه امیدی برای حضور دوباره در لیگ برتر باشد این تلاش با شکست مواجه شد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر؛ این وضعیت در حالی به وجود آمد که در همان زمان مسئولین تیم پیکان تهران به دنبال جذب بازیکنان جدید برای این تیم بودند و خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می کردند.

شاید روند سقوط تیم فجر سپاسی شیراز به لیگ دسته یک از همان آغاز فصل شروع شد که با شکستها و مساویهای پی درپی جایگاه این تیم با غلام پیروانی هر روز افت می کرد و زمانی که محمود یاوری به فجر بازگشت این روند همچنان ادامه داشت.

فجر یکی پس از دیگری امتیازها را از دست داد تا اینکه به مسابقات پلی آف راه یافت و آنجا نیز مقابل پیکان نتوانست نتیجه بگیرد و در نهایت به لیگ دسته یک سقوط کرد.

اما امروز هم وضعیت به گونه ای است که مسئولین باز هم توجه ای به تیم فجر ندارند و به گونه ای رفتار می کنند که بودن و یا نبودن یک تیم از شیراز در لیگ برتر برای هیچکس مهم نیست.

وضعیت تیم فجر سپاسی شیراز امروز مناسب نیست و مسائلی در خصوص جدایی جعفری مدیر عامل تیم نیز وجود دارد و تاکنون خبری مبنی بر چگونگی حضور تیم در شیراز و ادامه کار در لیگ دسته یک شنیده نمی شود.

این اتفاقات در حالی روی می دهد که استانهای دیگر به دنبال ارتقای تعداد تیم های خود در لیگ برتر هستند و تلاش های خبرنگار مهر برای صحبت کردن با مدیر عامل فجر سپاسی شیراز نیز بی نتیجه ماند.

وی افزود: تیم هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره دارد که در خصوص وضعیت تیم فجر سپاسی باید از آنان جویا شوید.

در این میان تلاش حبرنگار مهر، برای ارتباط با رئیس هیئت مدیره باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز نیز بی نتیجه ماند و هیچکس پاسخگوی وضعیت امروز تیم فجر سپاسی شیراز نیست.

فجر در لیگ دسته یک بازی می کند

اما مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت تیم فجر شهید سپاسی شیراز، گفت: با توجه به تاکیدات فرمانده سپاه فجر استان فارس این تیم به طور حتم در لیگ دسته یک حضور خواهد داشت.

غلامرضا کمانه تاکید کرد: این همدلی و اتحاد در سپاه فجر استان فارس وجود دارد که تیم فجر سپاسی در فصل آینده بتواند پر قدرت به لیگ برتر صعود کند و این فعالیت هیئت مدیره تیم جای تشکر دارد.

وی تصریح کرد: به طور یقین اعلام می کنم همدلی و اتحادی که در هیئت مدیره تیم فجر سپاسی وجود دارد در هیچ تیم دیگر فوتبال کشور وجود ندارد و این جای خوشحالی برای استان و فوتبال است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس یادآورشد: زمانیکه چنین هیئت مدیره ای در تیم فجر باشد باید در انتظار روزهای خوب نیز بود هر چند که این تیم در قصل گذشته با بد شانسی هم مواجه شد.

کمانه تاکید کرد: هیچگونه صحبتی از کناره گیری تیم فجر در فصل آینده رقابت های دسته یک وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳
0
باسلام و ارزوی قبولی طاعات
اینکه جناب کمانه چنین بگوید چندان عحیب نیست. با همین مدل حرفها دلخوش بمانیم تا به سر بسکتبالمان ان بیاید. فوتسال فارس انچنان شود. والیبال فارس که شاهکار است و... واین اخرین هم تیم مظلوم فجر سپاسی و تنها تیم الگوی اخلاقی مزین بنام شهید.
اما از جناب سردار غیب پرور و جناب استاندار انتظار این نیست.
چه کسی دل برای ورزش و جوانان فارس باید بسوزاند ؟؟؟؟؟