کد خبر: ۵۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۳

باند «باني كوئيس» در شيراز متلاشي شد

فرمانده انتظامي شهرستان «داراب» استان فارس از كشف دو هزار و 523 ثوب لباس قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس، رييس پليس فارس از انهدام باند «باني كوئيس» و دستگيري اعضاي اين باند در شيراز خبر داد.

سردار «احمد علي گودرزي» در اين خصوص گفت: در پي وقوع سرقت هاي مسلحانه توأم با آزار و تيراندازي منجر به جرح در حد فاصل شهرستان سروستان تا حوالي درياچه مهارلو طي يک سال گذشته، موضوع شناسايي و دستگيري متهمان به صورت ويژه در دستور كار كاراگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از انجام تحقيقات فني و پليسي و تعقيب و مراقبت هاي فشرده محل اختفا متهمان شناسايي و در يك عمليات ضربتي و غافلگيرانه 8 نفر متهم دستگير شدند.

سردار گودرزي تصريح كرد: با توجه به اينكه متهمان در سرقت ها از اسلحه استفاده مي كردند پس از انجام تحقيقات مشخص شد اسلحه در اختيار يكي از دوستان سارقان بوده كه فرد مورد نظر نيز دستگير شد.

وي ادامه داد: متهمان كه با انتخاب نام «باني كوئيس» براي باند خود به ارتكاب جرايم مي پرداختند، در تحقيقات فني و پليسي به 4 فقره سرقت مسلحانه و 4 فقره شرارت در شهرستان هاي شيراز و استهبان اقرار كردند.

فرمانده انتظامي فارس در پايان با بيان اينكه متهمان جهت مشخص شدن جرايم احتمالي ديگر در اختيار پليس آگاهي استان مي باشند افزود: استان فارس محل ناامني براي مخلان نظم و امنيت عمومي خواهد بود و پليس به شدت با چنين افرادي برخورد خواهد كرد.

جاسازي 9 كيلو حشيش در موتورسيكلت

فرمانده انتظامي شهرستان "لارستان" استان فارس از كشف 9 كيلو و 800 گرم حشيش كه در يك دستگاه موتورسيكلت به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، خبر داد.

سرهنگ "حسين خليفه" با اعلام اين خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامي "چهاربركه" هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور "بندرعباس- لارستان" به يك دستگاه موتورسيكلت مظنون شدند.

وي ادامه داد: راننده موتورسيكلت به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار نموده كه پس از مسافتي تعقيب و گريز موتورسيكلت متوقف و در بازرسي از آن 9 كيلو و 800 گرم حشيش كه در موتورسيكلت به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود، كشف شد.

سرهنگ "خليفه" گفت: در اين رابطه يك نفر دستگير كه جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

توقيف خودرو پژو با 25 ميليون خلافي

مأموران پليس راه "فيروزآباد" استان فارس خودرو پژو 405 را با 25 ميليون و 370 هزار ريال خلافي توقيف كردند.

فرمانده پليس راه شمالي فارس با اعلام اين خبر گفت: روز گذشته مأموران پليس راه "فيروز آباد" ضمن كنترل خودروهاي عبوري در محور فيروز آباد- شيراز به يك دستگاه خودرو پژو 405 مظنون و آن را متوقف كردند.

سرهنگ "كسري سيروسي" ادامه داد: با بررسي سوابق مشخص شد خودرو داراي 25 ميليون و 370 هزار ريال خلافي مي باشد.

وي افزود: خودرو به پاركينگ منتقل و راننده جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح معرفي شد.

شوخي بيجا منجر به وقوع قتل شد

فردي كه با استفاده از سلاح سرد يك نفر را به قتل رسانده بود در شيراز دستگير شد.

رييس پليس آگاهي فارس ضمن اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع يك فقره قتل در شهرستان شيراز و متواري شدن قاتل از صحنه جرم، مأموران پليس آگاهي استان تحقيقات گسترده خود را براي شناسايي و دستگيري وي آغاز كردند.

سرهنگ "سيروس حيدري" ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، محل اختفاء فرد قاتل شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه توسط مأموران دستگير شد.

وي گفت: متهم در تحقيقات اقرار كرد در يكي از محله هاي جنوبي شيراز به همراه مقتول ايستاده بوديم كه وي به شوخي يك سيلي به صورت من زد و من هم با سلاح سردي كه همراه داشتم به سينه او زده و سپس متواري شدم.

سرهنگ "حيدري" افزود: متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي و تحقيقات در اين رابطه ادامه دارد.

کشف 24000 ليتر گازوئیل قاچاق در"لامرد"


فرمانده انتظامي شهرستان "لامرد" استان فارس از کشف 24 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ " اكبر زلفی " در تشريح اين خبر گفت : مأموران انتظامي اين شهرستان مطلع شدند افرادي با استفاده از دو دستگاه كاميون در منزلي واقع در بخش "اشكنان" اقدام به قاچاق مواد سوختي مي نمايند.

وي ادامه داد: بلافاصله مأموران پس از هماهنگي با مقام قضايي وارد منزل شده و در حياط پشت ساختمان دو دستگاه كاميون مورد نظر را مشاهده كردند.

سرهنگ "زلفي" افزود: در بازرسي از كاميون ها كه داراي مخزن سوخت قاچاق بودند 20 هزار ليتر و از مخازن موجود در حياط مقدار 4 هزار ليتر گازوييل قاچاق كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "لامرد" با بيان اينكه هنگام اجراي عمليات كسي در منزل حضور نداشت تصريح كرد: تحقيقات براي شناسايي و دستگيري متهم يا متهمان با جديت ادامه دارد.

كشف كالاي قاچاق 500 ميليوني از دو دستگاه پرايد

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" استان فارس از كشف دو هزار و 523 ثوب لباس قاچاق به ارزش 500 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "حسين ديندارلو" با اعلام اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان هنگام گشت زني در محور "داراب- بندر عباس" به يك دستگاه خودرو پرايد مظنون شده و خودرو را جهت بررسي متوقف كردند.

وي با بيان اينكه پس از بازرسي از اين خودرو تعداد 580 ثوب انواع لباس قاچاق كشف شد افزود: در يك عمليات ديگر نيز مأموران پليس آگاهي شهرستان مطلع شدند يك دستگاه خودرو پرايد حامل كالاي قاچاق درمحور "بندر عباس – داراب" در حال حركت مي باشد.

سرهنگ "ديندارلو" تصريح كرد: بلافاصله مأموران به محل مورد نظر عزيمت ، پس از توقيف خودرو و در بازرسي از آن تعداد يك هزار و 943 ثوپ انواع لباس قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" با اشاره به اينكه ارزش ريالي كالاهاي قاچاق كشف شده 500 ميليون ريال برآورد شده است گفت: در اين رابطه 3 نفر دستگير و تحقيقات بيشتر همچنان ادامه دارد.


نظرات بینندگان