کد خبر: ۵۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۳
در خواب‌زدگی حقوق بشر غربی رخ می‌دهد:

فراخوان نماینده مجلس اسرائیل برای نسل‌کشی فلسطینی‌ها

آمریکا این مارهایی را که در آستین خود پرورده به عنوان دشمن بشریت و تنها آلترناتیو جامعه سرمایه‌داری معرفی می‌کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از تریبون مستضعفین؛ پایگاه اینترنتی کانادایی گلوبال ریسرچ، در یادداشتی به تحلیل نقش غرب و به‌خصوص ایالات متحده آمریکا در رشد داعش و حمایت از تروریسم صهیونیستی پرداخته است. هرچند این مطلب، جایگزین غرب و افراط‌گرایی مدعی اسلام را سوسیالیسم می‌داند، اما به درستی به دلایل حمایت آمریکا از تروریسم القاعده، طالبان و داعش پرداخته است، اما نقش ایران را در منطقه و اسلام‌گرایی انقلاب اسلامی را در منطقه از یاد برده است.بخشی از این یادداشت را به قلم Ali Abunimah می‌خوانید.

*‌*‌*‌*‌*‌*‌

Ayelet Shaked

یک روز قبل از آنکه محمد ابوخودیر نوجوان فلسطینی ربوده شود و توسط شش جوان یهودی اسرائیل، زنده زنده سوزانده شود، خانم آیلت شیکد (Ayelet Shaked) نماینده مجلس اسرائیل، در فیس‌بوک خود فراخوان قتل عام فلسطینی‌ها را منتشر کرد!

این یک فراخوان برای نسل‌کشی است زیرا اعلام می‌کند که «کل مردم فلسطین دشمن است» این امر به نابود کردن همه فلسطینی‌ها «از جمله افراد مسن و زنان‌شان، شهرستان‌ها و روستاهای‌شان، اموال و زیرساخت‌های‌شان مشروعیت می‌بخشد.»

این یک فراخوان برای نسل‌کشی است زیرا اسرائیلی‌ها را برای کشتار و سلاخی مادران فلسطینی فرا می‌خواند، که به هنگام زایمان «چه مارها را بدنیا می‌آورند!»

اگر فراخوان خانم شکید مشمول تعریف قانونی فراخوان برای نسل‌کشی نشود، پس هیچ‌چیز را نمی‌توان نسل‌کشی نامید!

خانم شکید یکی از چهره‌های ارشد در حزب Habeyit Hayehudi (خانه یهودی) می‌باشد که این حزب بخشی از ائتلاف حاکم اسرائیل است!

این فراخوان در صفحه فیس‌بوک رسمی خانم شکید بیش از ۱۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده و ۵۰۰۰ لایک دریافت کرده است…

سئوال‌های بی‌نهایت ساده‌ای که هرگز جوابی را دریافت نمی‌کنند!

چرا آمریکا و شرکای غربی‌اش در ویران کردن کشور عراق و قتل‌عام بیش از یک و نیم میلیون نفر عراقی و بی‌ثبات‌سازی کشورهای خاورمیانه یک لحظه تزلزل نشان ندادند؟ ولی بیش از ۵۰ سال است که نمی‌توانند اسرائیل را وادار کنند دست از تجاوزگری بردارد و با همسایگانش در صلح و صفا بسر برد؟ چرا آمریکائی‌ها در ویران کردن کشورها این‌قدر موفقیت دارند، ولی در ایجاد صلح در یک منطقه به‌غایت کوچک این‌قدر شکست می‌خورند؟ چرا این روسای جمهور مصمم و پرقدرتی که جنگ‌های ویتنام و کره و … راه انداخته‌اند و میلیون‌ها نفر را در هرکدام از جنگ‌ها کشته‌اند ناتوان از وادار کردن کشور کوچک اسرائیل به همزیستی مسالمت‌آمیز با همسایگانش می‌باشند؟ چرا اسرائیل به‌طور مستمر بخشی از خاک فلسطین را اشغال و با بیرون کردن ساکنان‌ش، آن منطقه را به خاک اسرائیل محلق می‌کند و جهان و سازمان ملل بدون کوچکترین اعتراضی، نظاره‌گری منفعل شده است؟!
چرا هر کشوری که قطعنامه‌های سازمان ملل را مراعات نکند، آمریکا به همراه دارودسته ناتو تحریم و ویرانش می‌کنند ولی در مورد اسرائیل قطع‌نامه‌های سازمان ملل را وتو می‌کنند؟

هزاران چرای بی‌جواب هست که ما هرگز از رهبران آمریکا و اسرائیل جوابی برای این سئوال‌ها نخواهیم شنید! زیرا بنیاد نظام حاکم بر این کشورها برمبنای عدالت استوار نشده، بلکه بر قانون جنگل و تنازع بقا استوار است! یکی از مهم‌ترین و استوارترین ستون‌های نظام سرمایه‌داری «بازار آزاد» و «رقابت آزاد» است. طبق این تئوری‌ها قوی حق دارد با نابودی ضعیف بر شانه‌های آن‌ها بالاتر رود! قوی حق دارد با توسل به امکاناتش انحصار بخشی از بازار جهانی را بدست گرفته رقبایش را نابود یا از میدان بدر کند! طرفه این‌که انحصارات حاکم بر جهان را هنوز بازار آزاد و رقابت آزاد می‌نامند!

این نقشه بیش از ده جلد کتاب برای چشم‌های بینا و انسان‌های صادق حرف دارد!

سرمایه‌داری بدون دشمن‌تراشی، جنگ، جنایت، توطئه، دروغگویی و … نمی‌تواند به حیاتش ادامه دهد. توهم صلح در خاورمیانه یا بقیه جهان خطرناک‌ترین توهم ممکن است! زیرا برای جنگ‌های بزرگی که در راه‌ند هنوز برنامه‌ریزی می‌کنند… همان‌طوری‌که جرج بوش گفت: خاورمیانه در ایجاد جنگ‌های بی‌پایان سکوی پرش آمریکا است. به زبان دیگر خاورمیانه نقطه شروع است نه پایان! این جنگ‌ها و بی‌ثبات‌سازی‌های منطقه‌ای سرانجام به قفقاز و آسیای مرکزی گسترش یافته و شروع به بی‌ثبات‌سازی و تجزیه روسیه و چین خواهند کرد! پایان جنگ اشغال و کنترل چین و روسیه است! نه ایران و سوریه و عراق.

این تئوری‌ها زاده مغز معیوب دشمنان آمریکا نیست! باهوش‌ترین طرفداران حاکمیت امپراتوری آمریکا بر جهان از ۲۲ سال پیش این برنامه را تئوریزه کرده‌اند! «پروژه قرن جدید آمریکائی» تمامی این مسائل را به دقت توضیح داده است! جنگ با عراق، کنترل خاورمیانه و سرانجام جنگ با چین و روسیه! راه متوقف کردن این این پروسه پیوستن به آلترناتیوهای ارتجاعی و جنایتکارانه گروه‌های بنیادگرای تروریست القاعده و داعش نیست. این احزاب دست‌ساز سازمان سیا هستند! آمریکا آگاهانه در چهل سال گذشته بطور دائم در سازماندهی و تقویت نیروهای ارتجاعی و بنیادگرای اسلامی در منطقه سرمایه‌گذاری و شرکت کرده است! زیرا به دست این نیروهای خون‌آشام مرتجع توانسته است در خاورمیانه تمامی نیروهای سوسیالیست را نابود کند. آمریکا تنها برای سازماندهی مجاهدین طالبان در پاکستان و افغانستان بیش از ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار آن زمان هزینه تقبل کرده است! آن زمان مجاهدان طالبان را به‌عنوان قهرمانان آزادی در جنگ با شوروی می‌ستودند و با افتخار تمام در کاخ سفید و لندن از آنها پذیرائی می‌کردند!

بنیادگرایان اسلامی القاعده و داعش و طالبان آلترناتیو مطلوب و رویائی آمریکا هستند!

آمریکا این مارهایی را که در آستین خود پرورده به عنوان دشمن بشریت و تنها آلترناتیو جامعه سرمایه‌داری معرفی می‌کنند! در مبارزه با این شیاطین خون آشام به جنایات نظام سرمایه‌داری مشروعیت می‌بخشند! زیرا مدعی هستند که آلترناتیوهای نظام سرمایه‌داری همه وحشی‌تر و جنایتکارتر از سرمایه‌داری هستند! پس به نفع توده‌هاست که از دست این مارهای جهان سومی به دهان اژدهای آمریکائی پناه ببرند! …

نظرات بینندگان