کد خبر: ۵۸۳۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۳

برای نخستین بار در شیراز ستاد مبارزه با هنجار‌شکنی تشکیل شد

معاون فرماندار شیراز از تشکیل ستاد مبارزه با هنجار شکنی در ماه رمضان برای نخستین بار خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، زین العابدین نیک مرام با اشاره به افزایش هنجار شکنی برخی در جامعه گفت: در سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی باید بساط بی قانونی و هنجار شکنی برچیده شود.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه بداخلاقی‌ها و بدحجابی‌ها در جامعه رو به افزایش است و وجود چنین رفتارهایی مطابق با شأن و جایگاه حکومت اسلامی و سومین حرم اهل بیت(ع) نیست و نباید به راحتی از کنار این موضوع عبور کرد بلکه باید برای جلوگیری از ترویج آن راهکار ارائه کرد.

معاون فرماندار شیراز به قرار گرفتن در مبارک رمضان و لزوم برخورد با هنجار شکنان در این ماه مبارک اشاره کرد و افزود: در این راستا برای نخستین بار ستاد مبارزه با هنجار شکنان ماه مبارک رمضان در فرمانداری شیراز تشکیل شده است.

وی این ستاد را متشکل از دستگاه های قضایی و انتظامی،شهرداری شیراز،اداره اوقاف و امور خیریه ،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر دستگاه های متولی ذکر و اظهار کرد: این کمیته در مرحله اول در ماه رمضان برای مبارزه با هنجار شکنان و روزه خواران است که با همکاری دستگاه های متولی این امر در ماه های دیگر سال نیز برای مبارزه با تهاجم فرهنگی و بی حجابی ادامه دارد.

نیک مرام تصریح کرد: در این رابطه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بالغ بر 40 هزار تذکر لسانی،بیش از 800 تذکر کتبی به اماکن،40 مورد پلمپ مغازه ها،بیش از 20 مورد دستگیری و 10 مورد توقیف خودرو توسط این کمیته صورت گرفته است.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عسکر
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳
0
ضمنا در شیراز دزدی و سارقان غوغا می کنند اگه جسارت نیست به آنها هم سری بزنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳
1
خدمت اين مسؤل فرمانداري عرض كنم يك روز صبح در همين ماه مبارك سري به استخر پيام مخابرات بزنند چرا در ماه رمضان بايد باز باشد وتاسف بيشتر اين كه امتحان شناي كلاس چهارم ابتدايي هم برگزار شده و اعتراض والدين بي تأثير بود
خواهشا اين موضوع كه هم ازنظر اموزش وپرورش هم مخابرات زير مجموعه شما ميباشند پيگيري نماييد