کد خبر: ۵۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳

مسابقات قرآن ویژه جوانان و ورزشکاران در قیروکارزین برگزار شد+تصاویر

باقر حسنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قیروکارزین از برگزاری مسابقات قرآن ویژه جوانان و ورزشکاران در شهرستان قیروکارزین خبر داد.

به گزارش شیرازه باقر حسنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قیروکارزین از برگزاری مسابقات قرآن ویژه جوانان و ورزشکاران در شهرستان قیروکارزین خبر داد.

وی در حاشیه این برنامه به پرگون جفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ایفای وظایف و مأموریت در خصوص تقویت هویت دینی و نهادینه سازی فرهنگ تمسک به قرآن در ورزشکاران و جوانان اداره ورزش و جوانان شهرستان اقدام به برگزاری این مسابقات کرده است.

وی در خصوص نهادهایی که در این برنامه مشارک داشته اند اظهار داشت: این مسابقات با همکاری فرمانداری , دفتر امام جمعه  ,ادارات اوقاف و امور خیریه , فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی برای اولین بار برگزار شده است. حسنی افزود: اولین دوره ی مسابقات قرآنی مرحله شهرستان ویژه کارکنان ادارات , ورزشکاران , جوانان و سازمانهای مردم نهاد  در محل امامزاده سید تاج الدین محمد (ع) قیر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

لازم به ذکر است که در این مسابقات  آقای رحمان یگانه و  سرکار خانم سیده حمیده حسینی در رشته ترتیل و آقای ابراهیم آبشخورو سرکار خانم راحله جعفری در رشته مفاهیم حائز رتبه اول شدند  و  جواز حضور به مرحله استانی را بدست آوردند و همچنین مقرر شد از نامبردگان در مراسم نماز جمعه تجلیل و هدایایی اعطاء گردد .



نظرات بینندگان