کد خبر: ۵۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۳

كشف 11 تن بادام قاچاق در پاسارگاد

در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي شهرستان " مهر" استان فارس از توقيف 7 دستگاه خودرو و كشف محموله هاي قاچاق 540 ميليون ريالي قاچاق خبر داد.
سرهنگ " مسعود ظهرابي" ضمن اعلام اين خبر گفت: ماموران یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به پنج دستگاه خودرو پژو405و دو دستگاه خودرو پژو پارس  در محور "مهر- علامرودشت" مظنون شده و آنها را متوقف كردند.وي ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو ها يك هزار و 268 ثوب لباس ، هفت دستگاه ال ای دی و نه هزار و 60 عدد انواع نوشیدنی قاچاق کشف كردند.
سرهنگ " ظهرابي" با بيان اينكه ارزش ريالي محموله هاي قاچاق كشف شده 540 ميليون ريال برآورد شده است گفت: در اين رابطه 6 نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

دستگيري سارقان با 55 فقره سرقت در "اقليد"
فرمانده انتظامي شهرستان "اقليد" استان فارس از شناسايي و دستگيري پنج سارق و كشف 55 فقره انواع سرقت از آنان خبر داد.

سرهنگ " محمد حسين اسكندري" ادامه داد: مأموران پاسگاه "شهر ميان" شهرستان در راستاي مبارزه با انواع سرقت و با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي پنج نفر متهم را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير كردند.

وي با بيان اينكه در تحقيقات صورت گرفته از متهمان 55 فقره انواع سرقت از آنان كشف شد تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه سارقان 4 دستگاه موتورسيكلت، 5 دستگاه باطري خودرو و مقاديري اموال مسروقه شامل وسايل تلمبه هاي كشاورزي كشف شد.

وي با بيان اينكه سارقان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند افزود: شهروندان هشدارهاي پليسي در خصوص پيشگيري از وقوع انواع سرقت را جدي گرفته و در صورت مشاهده موارد مشكوك، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

كشف 11 تن بادام قاچاق در " پاسارگاد"

با تلاش مأموران انتظامي شهرستان " پاسارگاد" استان فارس محموله 11 تني بادام قاچاق به ارزش تقريبي دو ميليارد و 500 ميليون ريال كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان " پاسارگاد " با اعلام اين خبر گفت: مأموران انتظامي شهرستان با ايجاد ايست و بازرسي هاي مقطعي در يكي از محورهاي مواصلاتي، به يك دستگاه خودرو كاميون مظنون شدند.
سرهنگ " كرم الله گودرزي " ادامه داد:  پس از توقيف خودرو و در بازرسي از آن 11 هزار و 700 كيلوگرم بادام قاچاق كه فاقد مدارك قانوني بود، كشف شد.

وي با بيان اينكه ارزش ريالي محموله قاچاق كشف شده دو ميليارد و 500 ميليون ريال برآورد شده است افزود: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان " پاسارگاد" بيان كرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان مواد مخدر، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


در يك هفته گذشته: 544 وسيله نقليه متخلف در شيراز توقيف شد
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از توقيف 319 دستگاه موتور سيكلت و 225 دستگاه خودرو متخلف طي يك هفته گذشته در شيراز خبر داد.

سرهنگ "بهادر اسماعيلي " در اين رابطه اظهار كرد: مأموران انتظامي شهرستان شيراز طي يك هفته گذشته بيش از 20 طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را در شهر شيراز به اجرا گذاشتند.

 وي افزود :مأموران در اجراي اين طرح ها، در مجموع تعداد 319 دستگاه موتور سيكلت  و تعداد 225 دستگاه خودرو متخلف را توقيف كردند.

سرهنگ " اسماعيلي" گفت: از اين تعداد 12 دستگاه موتورسيكلت و تعداد 44 دستگاه خودرو سرقتي كشف شده است .

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي طرح جمع آوري معتادان از سطح شهر شيراز اشاره كرد و افزود: در اين راستا بيش از  110 نفر از افراد معتاد در نقاط آلوده شناسايي و دستگير شده اند.

 وي با بيان اينكه مبارزه با وقوع انواع سرقت در دستور كار اين فرماندهي قرار دارد خاطر نشان كرد:  در اين خصوص نيز بيش از 55 نفر سارق با عناوين مختلف و بيش از 95 نفر متهم تحت تعقيب با جرايم گوناگون شناسايي و ضمن دستگيري تحويل پليس آگاهي استان شدند.

سرهنگ " اسماعيلي" ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در شناسايي و کشف جرائم  و پاکسازي محله ها، از شهروندان در خواست كرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاري ، در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع، تا نسبت به پاکسازي محل و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

كشف 531 هزار نخ سيگار قاچاق در فارس
مأموران انتظامي فارس با انجام دو عمليات جداگانه، 531 هزار نخ انواع سيگار قاچاق در شهرستان هاي " جهرم" و " لامرد" كشف كردند.

رييس پليس آگاهي فارس در اين خصوص گفت: مأموران انتظامي شهرستان " جهرم" هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور "قيروكارزين- جهرم" به يک دستگاه سواري پژو 405 مظنون شدند.

سرهنگ "سيروس حيدري" ادامه داد: راننده با مشاهده مأموران اقدام به فرار نموده و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن تعداد 206 هزار نخ سيگار قاچاق کشف شد.

 وي افزود: مأموران يگان امداد شهرستان "لامرد" نيز در يك عمليات منسجم يک دستگاه سواري پژو 405 را پس از طي مسافتي تعقيب و گريز در محورهاي مواصلاتي شهرستان متوقف كردند.
رييس پليس آگاهي فارس تصريح كرد: در بازرسي از خودرو متوقف شده تعداد 325 هزار نخ سيگار قاچاق كشف شد.

سرهنگ "حيدري" با اشاره به دستگيري دو نفر متهم در اين عمليات ها  سيگار را نقطه آغازي براي تباهي عنوان كرد و از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود پيرامون قاچاق كالا را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان