کد خبر: ۵۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

بزرگترین تظاهرات تاریخ انگلیس در حمایت از مردم فلسطین

"فرن لگ" می گوید که با هماهنگی گروه های مختلف مردمی، قرار است بزرگترین تظاهرات مردم انگلیس در حمایت از مردم فلسطین روز شنبه در شهر لندن با تجمع در مقابل ساختمان بی‌بی‌سی برگزار شود.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، ادامه جنایات اسرائیل در تهاجم به نوار غزه موجب برپایی اعتراضات مردمی گسترده ای در کشورهای مختلف جهان شده است.

یکی از این اعتراضات مردمی قرار است روز شنبه 18 مرداد توسط مردم انگلیس در شهر لندن برگزار شود و انتظار می رود این تظاهرات بسیار گسترده باشد.

"فرن لگ" عضو کمیته راهبردی ائتلاف ضد جنگ "جنگ را متوقف کنید" انگلیس در گفتگو با خبرنگار بین الملل مشرق گفت: راهپیمایی فردا، قرار است بزرگترین راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم فلسطین در تاریخ انگلیس باشد.

"فرن لگ" می گوید که این تظاهرات قرار است با حضور مردم از سراسر انگلیس برگزار شود.  تبلیغات گسترده ای توسط گروه های متعدد مردمی در سراسر انگلیس صورت گرفته است و پیش بینی می شود اینبار شاهد جمعیتی بیش از دو تظاهرات گذشته که در هر کدام شاهد حضور جمیعتی بالغ بر 70 هزار نفر بوده‌ایم باشیم.

"فرن لگ" در ادامه می گوید که این تظاهرات با تجمع در مقابل دفتر اصلی شبکه بی بی سی آغاز خواهد شد و با عبور از مقابل سفارت آمریکا در لندن در نهایت با تجمع در "هاید پارک" خاتمه پیدا کند.

بزرگترین تظاهرات تاریخ انگلیس در حمایت از مردم فلسطین/تجمع در مقابل ساختمان بی‌بی‌سی

در بیانیه ای که به همین مناسبت منتشر شده است از تمامی گروه های مردمی دعوت شده است تا در این تظاهرات شرکت کنند و ین تظاهرات دربرگیرنده تمامی اقشار، گروه های مذهبی و غیر مذهبی در انگلیس خواهد بود.

برخی دیگر از گروه ها شرکت کننده در این تظاهرات اعلام کرده اند که به دلیل مخالفت خود با سکوت دولت انگلیس در مقابل کشتار مردم غزه توسط ارتش اسرائیل  صورت گرفته است در مراسم روز شنبه حضور خواهند یافت.
نظرات بینندگان