کد خبر: ۵۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

كشف 9 كيلوگرم ترياك از يك موتورسيكلت در استهبان فارس

فرمانده انتظامي شهرستان جهرم از توقيف يك دستگاه اتوبوس حامل 86 كيلوگرم ترياك در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرازه، با تلاش مأموران انتظامي فارس باند سارقان درون خودرو با 28 فقره سرقت در شيراز شناسايي و متلاشي شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئيس پليس آگاهي فارس در تشريح اين خبر گفت: مأموران كلانتری "فخر اباد" شيراز يك نفر سارق درون خودرو را هنگام سرقت از يك دستگاه خودرو پژو 206 شناسايي و دستگير مي كنند.

سرهنگ "سيروس حيدري" ادامه داد: پرونده به همراه متهم جهت تحقيقات تكميلي به پليس آگاهي انتقال و پیرامون جرم ارتکابی از وی بازجويي صورت گرفته كه وي به 28 فقره سرقت درون خودرو با همدستي دو نفر ديگر اقرار كرد.

وي با اشاره به اينكه دو همدست سارق نيز در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شدند افزود: در بازرسی از منازل سارقان یک عدد پخش ضبط خودرو، یک دستگاه گوشی موبایل و یک دستگاه تبلت کشف شد.

رئيس پليس آگاهي فارس با اشاره به اينكه تا كنون 15 نفر از مالباختگان شناسايي شده اند تصريح كرد: سارقان جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ "حيدري" به شهروندان هشدار داد: از قرار دادن خودرو در کوچه ها و معابر پرت و تاریک جلوگیری نمايند و تا جایی که ممکن است برای خودروی خود از ضبط کشويي استفاده كرده و در زمان خروج از خودرو، آن را از محل خود خارج نمايند.

اتوبوس حامل 86 كيلو ترياك توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" استان فارس از توقيف يك دستگاه اتوبوس حامل 86 كيلوگرم ترياك در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "يوسف ملك زاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر تردد يک دستگاه اتوبوس حامل مواد افيوني در محور "لارستان - جهرم" ، بلافاصله ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جهت بررسي موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي، اتوبوس قاچاقچيان كه از سمت "بندرعباس" به "شيراز" در حال حركت بود، توسط ماموران شناسايي و متوقف شد.

سرهنگ "ملك زاده" با بيان اينكه در بازرسي از اين اتوبوس 86 كيلوگرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف شد، تصريح كرد: در اين رابطه راننده و شاگرد اتوبوس دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" در پايان با بيان اينكه مبارزه با مواد مخدر در جامعه نيازمند عزمي همگاني است از والدين درخواست كرد تا با نظارت بر رفتار فرزندان خود، مراقب آسيب هاي احتمالي آنان بوده و هرگونه تغييرات رفتاري آنها را جدي بگيرند.

كشف 122 رأس دام قاچاق در "داراب"

مأموران انتظامي شهرستان "داراب" استان فارس با انجام دو عمليات جداگانه، 122 رأس احشام قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان "داراب" با اعلام اين خبر گفت: مأموران پاسگاه "كوهستان" اين شهرستان اقدام به ايجاد ايست و بازرسي مقطعي و كنترل خودروهاي عبوري در گردنه "تل بارگاه" كردند.

سرهنگ "حسين ديندارلو" افزود: مأموران در اين راستا به يك دستگاه كاميون ايسوزو مظنون و پس از متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن تعداد 62 رأس بره قاچاق كشف كردند.

وي ادامه داد: مأموران پاسگاه "فورگ" شهرستان نيز پس از توقيف يك دستگاه كاميون بنز در حوزه استحفاظي 60 رأس بره قاچاق كشف كردند.

سرهنگ "ديندارلو" با بيان اينكه در اين دو عمليات دو نفر متهم دستگير شدند افزود: احشام قاچاق تحويل اداره دامپزشكي شهرستان شد.

دستگیری عامل برداشت های غیر مجاز در مرودشت

با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان "مرودشت" استان فارس عامل برداشت های غیر مجاز 130 میلیون ریالی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "علی شیبانیان" با اعلام این خبر گفت: فردی بامراجعه به پلیس فتا بيان داشت كه كارت عابر بانک خود وهمسرش مفقود که پس از بررسی های لازم متوجه شده مبلغ 120 میلیون ریال از حساب خود و مبلغ 10 میلیون ریال از حساب همسرش به صورت غیر مجاز برداشت شده است.

وي ادامه داد: رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس "فتا" شهرستان قرار گرفت که پس از بررسی های لازم مشخص شد مبلغ 120 میلیون ریال از مبالغ مورد ادعای شاکی به حساب فردی که فرزند شاکی می باشد انتقال یافته است.

فرمانده انتظامي شهرستان "مرودشت" افزود: ماموران با بکار گیری شگردهای خاص پلیسی فرزند شاكي را به پلیس فتا احضار و در خصوص موضوع پرونده از وی تحقیق نمودند که مشخص شد وی به دلیل اختلافات قبلی با پدرش با دسترسی به شماره رمز کارت های پدر و مادر خود اقدام به برداشت غیر مجاز به مبلغ 130 میلیون ریال از حساب های آنان كرده است.

سرهنگ "شيبانيان" با بيان اينكه ماموران طی یک اقدام ضربتی قبل از آنکه متهم بتواند مبالغ مذکور را از حساب خود خارج کند کلیه حساب های وی را مسدود كردند افزود: شهروندان رمز کارت های بانکی خود را اعداد قابل حدس قرار ندهند، هر یک ماه رمز کارت خود را تغییر دهند، رمز کارت های بانکی خود را بر روی جلد آن ها یادداشت نکنند و یا در کنار آن ها نگهداری ننمايند وسیستم پیامکی تراکنش های بانکی خود را فعال تا در صورت دسترسی دیگران به حساب سریعا" متوجه موضوع شده و بتوانند اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

كشف 9 كيلوگرم ترياك از يك دستگاه موتورسيكلت

فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" استان فارس از كشف 9 كيلو و 900 گرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه موتورسيكلت خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت زني در محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه موتور سيكلت مظنون شدند.

سرهنگ "محمد علي فرهادي" ادامه داد: بلافاصله موتورسيكلت متوقف و در بازرسي از آن 9 كيلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف شد.

وي افزود: در اين رابطه سه نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

سرهنگ "فرهادي" در پايان از شهروندان درخواست كرد: هرگونه اخبار واطلاعات خود پيرامون حمل، جابجايي و توزيع مواد مخدر را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.


نظرات بینندگان