کد خبر: ۵۹۵۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۳

نامه دانش آموزان اشکنانی به دبیرکل سازمان ملل متحد+ عکس

آیا سازمان شما که باید مستقل از همه قدرتها از مظلوم، در مقابل ظالم دفاع کند چرا این روزها روزه سکوت گرفته است؟
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، دانش آموزان اشکنانی طی نامه‌ای به بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل متحد ضمن انزجار از اسراییل غاصب، اعلام کردند همنوا با مادران مظلوم شهدا در غزه به یاد شهیدان فلسطینی پیراهن عزا می پوشیم وفریاد می زنیم هیهات من الذله. مرگ بر اسراییل

جناب آقای بان کی مون

دبیرکل محترم سازمان ملل متحد

سلام علیکم

جهان صدای غرش موشکهای اسراییل و فرو ریختن دیوار خانه های مردم مظلوم غزه را می شوند. جهان خونهای پاک کودکان فلسطینی که بر سنگفرش خیابانها جاری شده است را می بیند. جهان صدای ناله ی مادران شهدا را در فلسطین عزیز و غزه مظلوم می شنود، ولی به راستی چرا چشمان دوربین های خبری بر روی هزاران کشته و هزاران هزار، زخمی بسته شده است؟ چرا کسی تصویر مادر فلسطینی که همراه کودکش در گرد وغبار وخون می غلطد را به جهان مخابره نمی کند؟ چرا همه قلمهایی که برای مرگ پرنده ای در کنار مرداب اشک می ریزد در قبال جنایات وحشتناک صهیونیستها در کشتار کودکان ونوجوانان فلسطینی در قفل و زنجیر است؟

آقای دبیرکل

خطاب ما دانش آموزان اشکنانی به عالی ترین مقام سازمان ملل متحد و کسی که پای بسیاری از قطعنامه های به حق و ناحق را امضا کرده است اینگونه خواهد بود:

آقای بان کی مون: مادران وکودکان فلسطینی در غزه مظلوم تقاص کدام گناه ناکرده را پس می دهند که اینگونه در میان موشکهای صهیونیست ها تکه پاره می شوند مگر گناه شیرخوارگان غزه چیست که اینگونه آماج حمله ناجوانمردانه صهیونیست های خون ریز قرار گرفته اند وآیا سازمان شما که باید مستقل از همه قدرتها از مظلوم، در مقابل ظالم دفاع کند چرا این روزها روزه سکوت گرفته است؟

آقای دبیرکل

سکوت شما و مدعیان حقوق بشر چنان سخت و نگران کننده است و لبخند کشورهای بزرگ ومدعی دموکراسی وآزادی بر روی رژیم کودک کش اسراییل چنان زجر آور است که روزی جهان تاوان این بی توجهی ها را پس خواهد داد و آن روز دیگر هیچ سازمان بین المللی نخواهد توانست بحران های کوچک و بزرگ را کنترل وهدایت کند ومنشاء نابسامانی های آنروز هم، شما و دوستانتان در سازمان ملل خواهید بود چرا که امروز چشمان خود را بر روی حقیقت بسته اید و باسکوت خود چراغ سبزی به اسراییل غاصب نشان داده اید تا کودکان مظلوم غزه را با بمبهای میکروبی هدف قرار دهد ودست به نسل کشی بزند.
لذا ما دانش آموزان اشکنانی ضمن انزجار از اسراییل غاصب، همنوا با مادران مظلوم شهدا در غزه به یاد شهیدان فلسطینی پیراهن عزا می پوشیم وفریاد می زنیم هیهات من الذله. مرگ بر اسراییل

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اربابی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳
0
دستشون درد نکنه خوب نوشتن