کد خبر: ۶۰۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳

«خدائیان» برای مجموعه قضایی استان، پدری کرد/ رفتن او از فارس یک خسارت است

سرمایه گذاران پاک دستی که بدنبال منافع قانونی و منصفانه باشند مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام والمسلمین سیدرسول محمودآبادی رئیس سازمان بازرسی منطقه سه کشور با اشاره به اینکه دو هدف عمده فعالیت های ما؛ ترمیم روحیه همکاران در راستای تعالی شخصیت سازمانی و افزایش اقتدار سازمان بازرسی است، افزود: بحمداله با تلاش همکاران این سازمان جایگاه خود را در استان پیدا کرده و به مراحل بالای نمودار افزایش اقتدار سازمانی نزدیک می شویم.

بازرس کل استان فارس با تصریح بر اینکه تذکرات پدرانه را بر برخورد قهری ترجیح می دهیم، افزود: البته گاهی نمی توان فقط تذکر داد، لذا اگر حقی از بیت المال ضایع شود یا تخلفات مالی محرز شود، با مجرمین برخورد قاطع صورت می گیرد تا از ارتکاب دوباره این تخلفات پیشگیری بعمل آید.

عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه تذکرات ناصحانه به مدیران، از اولویت های کاری مجموعه نظارتی و بازرسی است، ابراز داشت: این سازمان می تواند مشاوری امین و دلسوز برای همه مدیران باشد نه صرفا یک سازمان قهری برای برخورد با متخلفین؛ و مجموعه بازرسی استان بدنبال تحقق این معناست، اما باید از نفوذ قومیت گرایی و دخالت دادن دوستی در مسائل نظارتی پرهیز کرد.

دکتر خدائیان برای مجموعه قضایی استان، پدری کرد

رئیس سازمان بازرسی منطقه 3 کشور گفت: گرچه دستگاه های قضایی( دادگستری، ثبت احوال، پزشکی قانونی، سازمان بازرسی و...) هر کدام مستقل هستند اما تعامل بسیار خوبی با رئیس کل دادگستری استان بعنوان عالی ترین مقام قضایی داشتیم و جناب آقای دکتر خدائیان در ایجاد این تعامل بسیار موفق و موثر عمل کردند و می توان گفت برای مجموعه های زیر مجموعه قوه قضائیه در استان پدری کردند.

وی اظهار داشت: شورای قضایی استان فارس از شوراهای منسجم و با تعامل بسیار خوب بین اعضاء در سطح کشور محسوب می شود و جناب آقای دکتر خدائیان در شکوفایی شورا نقش موثری داشتند و فرد بسیار باتدبیری بودند و رفتن ایشان از این استان گرچه به مقام بالاتری در قوه قضائیه منصوب گردیده و ان شاءالله منشا خدمات بیشتری خواهند بود، اما لطمه و خسارت برای استان فارس محسوب می شود.

حمایت از سرمایه گذاری های صحیح در استان

عضو جامعه روحانیت شیراز افزود: مجموعه ای 25 نفره از اساتید دانشگاه ها و افراد صاحب نظر در مسائل اقتصادی و برخی ادارات ذیربط تشکیل شده و این کمیسیون به بررسی نواقص و آسیبهای سرمایه گذاری در استان می پردازد.

وی افزود: تاکنون هفت جلسه تشکیل شده و آسیب شناسی جامعی صورت گرفته و نتیجه بصورت جزوه ای مدون شامل چالش های درون و برون استانی، راه حل ها و موارد مورد نیاز جهت قانوگذار، تهیه گردیده و به حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس، استاندار و سایر افراد تاثیرگذار ارسال گردیده است.

بازرس کل استان فارس از راه اندازی دفتری تحت عنوان حمایت از سرمایه گذاری در مجموعه منطقه سه بازرسی کل کشور خبر داده و افزود: افرادی که دچار موانعی جهت سرمایه گذاری صحیح در ادارات دولتی، شهرداری ها و سایر نهاد ها می شوند می توانند با مراجعه به این دفتر در سازمان بازرسی استان فارس؛ جهت رفع مشکل پیگیری لازم را انجام دهند

رئیس شورای دستگاه های نظارتی استان فارس از مطرح شدن موضوع سرمایه گذاری در این شورا خبر داده و افزود: سرمایه گذاران پاک دستی که بدنبال منافع قانونی و منصفانه باشند مورد حمایت این شورا قرار می گیرند

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
0
پس این آقای سجاد زارع که می گن مدیر کل بازرسی فارس چه کاره است ؟