کد خبر: ۶۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۳

هزینه 340 میلیونی شهرداری قیر برای پارک میرزا کوچک خان

مبلغ 30 میلیون تومان هزینه انجام شده در این پارک از اعتبارات ۲ در هزار نفت و گاز می باشد و مابقی از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است .

به گزارش شیرازه منصور صالحی شهردار شهر قیر در گفتگو با پرگون اظهار داشت: ایجاد و توسعه فضای سبز از دغدغه‌های مهم شهرداری بوده است که برای این پروژه ها بودجه ویژه ای اختصاص یافته است.

وی گفت: در همین راستا کار ساخت پارک میرزاکوچک خان جنگلی شهر قیر که از 15 سال پیش بصورت راکد مانده بود، از بهمن ماه 92 آغاز گردید. صالحی تصریح کرد: این پارک قرار است در مساحت تقریبی ۶ هکتار به بهره برداری برسد که بحمداله در هفته دولت امسال عملیات عمرانی و فضای سبز آن به میزان ۲ هکتار آماده و بهره برداری گردید.

شهردار شهر قیر با اشاره به فعالیت های انجام شده در این پارک گفت: این پارک شامل فضای سبز، پیاده رو، موزائیک فرش، پارکینگ خودرو، سرویس بهداشتی، آبخوری، پیست اسکیت و آلاچیق می باشد که در قسمتی دیگر از این پارک نیز فضایی مختص بازی کودکان با مالکیت شهرداری به بخش خصوصی واگذار گردیده است.

وی هزینه انجام شده در این پارک را مبلغ 340 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: مبلغ 30 میلیون تومان هزینه انجام شده در این پارک از اعتبارات ۲ در هزار نفت و گاز می باشد و مابقی از منابع داخلی شهرداری هزینه شده است .

صالحی در پایان اظهار داشت: کارهای دیگری نیز در این پارک پیش بینی شده و در دست اقدام  است که می توان به توسعه پارک در قسمت های فضای سبز، محوطه سازی، پیاده رو، احداث آبنما و توسعه پارکینگ جهت وسائط نقلیه اشاره کرد.
 

نظرات بینندگان